Jump to content

Avoin clubi  ·  33 members  ·  Free

Pohjois-Karjala

Vuosi 2020


Arto H

Recommended Posts

On 2.11.2020 at 16.20, Sirpa kirjoitti:

Meillä on työpaikan pikkujoulut 27.11 mutta siinä kai nuo menee samoilla lämpimillä eli käy kumpi vaan :D 

Monesta moneen paikka ois käytössä?

saunan lämmitykseen olis kiva saada kaveri päivällä. Ajattelin että 21-22 olis se milloin poistuttas siistimisen jälkeen.

Link to comment

Tähän mennessä on 5 ilmineerannut + minä, päivästä. Jos tätä luokkaa on osallistuja määrä niin onko järkeä lähteä saunomaan?

Kertoilkaa nyt mieli pitäitänne? Minulla on alustava varaus näille kahdelle illalle.  Perjantaina pitää ilmoittaa kumpi vai perunko kokonaan pois.

 

Link to comment

Niin tässä itsekkin meinasin että odotan tähän iltaan saakka innokkaita osallistujia. Mutta sellaisia ei tainnut nyt olla montaa. Kiitos kaikille vastanneille mielen kiinnosta.:)

Joten perun kaikki ennakko varaukset. 

Mietitään tulevaisuutta, mitä tehdään ja milloin tehdään? Eli ehdoteltaa ihan rauhassa seuraavaa juttua?

 

Arto

Link to comment
On 19.11.2020 at 22.03, Jamo's Garage kirjoitti:

miehi voisin joskus kun aikatauluihin vaan sattus sopimaan niin tulla grilli ruuan ystävänä gulfille syömään... kerran siin oon pysähtynnä jos oikiaa paikkaa muistelen mutta jäi niin harmittamaan kun just olin syöny niin ei sitten tullu siinä syötyä....

Tuu joku kerta miun romuja kahtelemaan niin käydään Gulfilla syömässä. :grin3:

Link to comment

Pitää varmaan meidänkin noudattaa rajoituksia ja olla kokoontumatta tänä vuonna. Se ei taida olla ongelma?

Pitäiskö sitten talven aikana katsoa jotain makkaran paistoa kunhan kelit on siihen hommaan hyvät?

Link to comment
×
×
  • Luo uusi...