Jump to content

Avoin clubi  ·  33 members  ·  Free

Pohjois-Karjala

Vuosi 2020


Arto H

Recommended Posts

Nyt toimimme niin kuin hallitus antanut suosituksensa. Eli toistaiseksi ei järjestetä mitään kookoontumisia. Seuraava kahvittelu järjestetään kun se on taas sallittua.

Mutta täällä sen suunnittelu on hyväksyttävää.

Link to comment

Elikkäs pistetäämpä vireille asia. Odotamme hallituksen päätöksi kesäkuuhun. Ajattelin että pitäiskö pieni muotoinen kesän avaus pitää?

Itse joko ehdottaisin gluffille kokoontumista tai makkaran paistoa. Joten sana vapaa.

Tosiaan kuunnellaan sitä mitä saadaan tehdä kesäkuussa. Tässä olis kuukausi aikaa miettiä. 

Asian suunnittelu ei kait ole kiellettyä. Joten ehdotelkaa vapaasti.

Link to comment

Sen mukaan ruvetaan järjestämään jotain pientä kun suinkin mahdollista. Ja jos porukalla on kiinnostusta asian suhteen.

Minulla olis jotain pientä yhteistä sitten kesäksi. Mut siitä sitten kahvi kupin äärellä jossa voidaan keskustella.

Link to comment
On 8.5.2020 at 08.22, Arto H kirjoitti:

gulf on huomioitu. ja sinne voidaan mennä kunhan selviää milloin aukeaa ja kuinka saa siellä olla.

Olisko se mieluummin viikonloppu? käviskö se porukalle paremmin?

Juu, mieluiten viikonloppu. Mie oon taas viikot täällä etelä-karjalan alueella.

Link to comment

Suuren äänestyksen tuloksena menemme kahville gulffille viikonloppuna.

Nyt odotellaan vain tietoa miten ne voi pitää asiakkaille ovia auki. Joten jos joku huomaa jotain ilmoittelua niin käykää kertomassa tänne :)

Sitten ruvetaan sopimaan päivää.

 

Link to comment

Gulffi on edelleen nouto ruokailuna. Eli siirretään kokoontumista. Juhannuksen jälkeinen viikonloppu oli ehkä ajatuksella.

Mutta heinäkuussa Kontiolahden satamassa olis tarkoitus ilta kahvi pitää.

Siitä aika taulu lähempänä.

Rohkeasti saa esittää muitakin vaihto ehtoja. Jäsenten ehdottamina yritetään saada aikaiseksi jotain.

Muokattu: , käyttäjä: Arto H
Link to comment
12 tuntia sitten, Arto H kirjoitti:

Itse ehdottaisin virvokkeitten nauttimista la iltana jokiasemalla. Mutta uskon että porukoitten pitää päästä pikku kakkosen jälkeen nukkumaan kotiin. :D

 

Ei mahottomuus jos kuski saadaan. :cool3:

Link to comment
×
×
  • Luo uusi...