Jump to content

Avoin clubi  ·  33 members  ·  Free

Pohjois-Karjala

Vuosi 2020


Arto H

Recommended Posts

On 15.1.2020 at 19.47, Arto H kirjoitti:

Kiitokset iltakahviin osallistumiseen kaikille tasapuolisesti.

Mitä seuraavaksi? Sana on vapaa?

Vois koittaa pitää tallikahvit meillä, pitäs vaan arpoa päivämäärä mikä sopis useemmalle.

Link to comment

Minulle käy melkein mikä keskiviikko tahansa kolmen viikon välein iltavuoro nykyisin.

1.2 taitaa olla liian äkkiä ja itse en ole 15.2 edes paikka kunnalla.  Nyt  tuli varmistuksia omista aika tauluista.

Ehdota aFox seuraavalle kuulle päivä määriä? Jospa saatas porukkaa kasaan.

Minulla olis ihan asian tynkää porukalle.

Muokattu: , käyttäjä: Arto H
Link to comment

Eli kokeillaan vielä kertaalleen.  Onko porukalla kiinnostusta lähteä makkaran paistoon? Halukkaat ja kiinnostuneet ilmoittakaa 31.3.2020 mennessä asiasta.

Päätetään aika ja paikka samalla. Nyt ehdotuksia tulemaan.

Ja kahvittelu ehdotuksia rohkeasti esittämään.

Link to comment
6 minuuttia sitten, matke kirjoitti:

minun talilla keväämällä onnistuis varmaa kahvittelu on vaan noin 70km päässä joensuusta että tuleekohan sinne kettään sitten

Ilmoittele reilusti etukäteen milloin siulle kävis. Ehkä on syytä satuttaa viikonlopulle siun luokse kahvittelu. En ainakaaan itse kolme vuoro työtätekevänä viikolla yksin kertaisesti jaksa välttämättä lähteä ja onnistuisi vain aamu viikolla. 

Minulla tosin keväämmällä tulee haaste kun kolmen viikon välein en kyllä pääse viikonloppunakaan tulemaan. Kun alkaa rakentelu kausi niin viikonloput menee muualla.

Eli mie kyllä tulossa sinne :) Ja Ilomantsi on muutaman vuoden takaa tuttu paikka. Voisin tulla ihan vain muistelee olemattomia.

Link to comment

Sittenhän sitä vois makkaran paiston samalla suorittaa. Ei muutakuin miettimään ajan kohtaa niin katsotaan että saatas useampi tulemaan paikalle.

Tallihan on sen näköinen että töitä tehdään.

Link to comment
×
×
  • Luo uusi...