Jump to content

Avoin clubi  ·  33 members  ·  Free

Pohjois-Karjala

Vuosi 2021


Arto H

Recommended Posts

Kesäisin olen kolmen viikon välein kaupungissa. seuraavan kerran kolmen viikon päästä. Kesälomakun alkaa niin en voi luvata missä olen.

Joka tapauksessa olen varmaan omalla orjatyöleirillä tekemässä remonttia.

Link to comment
On 8.7.2021 at 11.50, Tatu kirjoitti:

https://speedconcept.fi/rivermeet

Oisikkos kiinnostuneita kerholaisia jos saataisiin rivi kalustoa paikanpäälle? :)

Ennusteen mukaan olisi aurinkoista koko päivän.

Itse menen harrasteparkkiin niin ei tarvitse olla koko aikaa tuolla ja pääsee pois kun on tarve lähteä. Voihan sinnekin mennä jonossa niin saa autot vierekkäin jos joku muukin on tänne tuloillaan.

Viimeksi täyttyi aika nopeasti se parkki ja autoja alettiin ohjaamaan nurmikoille ja minne nyt sattui sopimaan.

Link to comment
1 tunti sitten, Ananias Rummukainen kirjoitti:

Ennusteen mukaan olisi aurinkoista koko päivän.

Itse menen harrasteparkkiin niin ei tarvitse olla koko aikaa tuolla ja pääsee pois kun on tarve lähteä. Voihan sinnekin mennä jonossa niin saa autot vierekkäin jos joku muukin on tänne tuloillaan.

Viimeksi täyttyi aika nopeasti se parkki ja autoja alettiin ohjaamaan nurmikoille ja minne nyt sattui sopimaan.

Itellä menee näyttelypuolelle oma auto varmaankin, sekä olen mukana järjestämässä / ohjaamassa liikennettä tuolla.

Link to comment
On 3.9.2021 at 20.13, aFox kirjoitti:

Remontti alkas kyllä olla sillä mallilla että vois vaikka alkaa joutaakkin jos muuten sattus sopivaan aikaan:D

Se pitää ehdotella niin jos sattuu jollekkin muullekkin sopiva aika. sovitellaan vaikka seuraava vuosi.

 

Link to comment
×
×
  • Luo uusi...