Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Kesäkuu 20, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Kesäkuu 20, 2021 Oikein hyvä. Takulla ollut terassit tukossa. Pitäiskö joku ilta ajelu toteuttaa kesän aikana? Link to comment
Ananias Rummukainen 377 Kirjoitettu Kesäkuu 20, 2021 Share Kirjoitettu Kesäkuu 20, 2021 12 minuuttia sitten, Arto H kirjoitti: Pitäiskö joku ilta ajelu toteuttaa kesän aikana? Mikä ettei. Viikonloppuisin sopisi paremmin itselle. Link to comment
Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Kesäkuu 20, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Kesäkuu 20, 2021 Kesäisin olen kolmen viikon välein kaupungissa. seuraavan kerran kolmen viikon päästä. Kesälomakun alkaa niin en voi luvata missä olen. Joka tapauksessa olen varmaan omalla orjatyöleirillä tekemässä remonttia. Link to comment
aFox 178 Aktiivi Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2021 Share Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2021 Reilun viikon päästä olisi tuollainen: https://www.liperinleipapaiva.fi/ Olisko innokkaita jos lähettäs käymään näytillä? Link to comment
Ananias Rummukainen 377 Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2021 Share Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2021 Mahdollisesti ehkä... Tuo Allu oli töissä jo työkaverille puhunut että pitäisi saada minun coupe paikalle, että ei varmaan pahakseen laita jos tulisi koko rivi. Link to comment
Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2021 18 tuntia sitten, aFox kirjoitti: Reilun viikon päästä olisi tuollainen: https://www.liperinleipapaiva.fi/ Olisko innokkaita jos lähettäs käymään näytillä? Muuten voisin lähtee mutta ei ole mitään näyttely tason romua ajossa. Link to comment
aFox 178 Aktiivi Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2021 Share Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2021 4 tuntia sitten, Arto H kirjoitti: Muuten voisin lähtee mutta ei ole mitään näyttely tason romua ajossa. Kyllä on. Link to comment
Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2021 3 minuuttia sitten, aFox kirjoitti: Kyllä on. Edelleen talvi teloilla. eikä taida keretä tälle kesää ajoon ottaa. Rupee näyttää pahasti siltä. Link to comment
Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2021 Oliskos porukalla ollut mielenkiintoa tulla heinä kuussa kontiolahden satamalle joku ilta kahville? Link to comment
Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Heinäkuu 4, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Heinäkuu 4, 2021 Ajattelin että Jos tässä heinäkuun puolen välin paikkeilla käytäs kontio lahden satamassa ilta kahvilla. Tarkennan päivää yritän viikkoa enen sen ilmoittaa. Link to comment
Tatu 472 Aktiivi Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2021 Share Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2021 https://speedconcept.fi/rivermeet Oisikkos kiinnostuneita kerholaisia jos saataisiin rivi kalustoa paikanpäälle? Link to comment
Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2021 Minä ilmoitan autot ryhmänä jos vain tulee tarpeeksi monta ilmoittautujaa. Jos saatas vaikka joku perä nurkka vallattua. Voi laittaa minulle yksityis viestinäkin. Link to comment
Ananias Rummukainen 377 Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2021 Share Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2021 5 tuntia sitten, Tatu kirjoitti: https://speedconcept.fi/rivermeet Oisikkos kiinnostuneita kerholaisia jos saataisiin rivi kalustoa paikanpäälle? Viime vuonna olin harrasteparkissa. Tänä vuonna tehdään kunnon rivi. Täytyy pitää vain auto liikkuvana tuohon asti. Link to comment
aFox 178 Aktiivi Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2021 Share Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2021 Mulla on varallaoloa ko viikko, ei uskalla lupautua riviin. Link to comment
MKTuning 350 Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2021 Share Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2021 Vois tulla riviin, joko Tercelillä tai Turbo Corollalla, kumpiko nyt tulee ensin leimattua. Link to comment
Ananias Rummukainen 377 Kirjoitettu Elokuu 3, 2021 Share Kirjoitettu Elokuu 3, 2021 On 8.7.2021 at 11.50, Tatu kirjoitti: https://speedconcept.fi/rivermeet Oisikkos kiinnostuneita kerholaisia jos saataisiin rivi kalustoa paikanpäälle? Ennusteen mukaan olisi aurinkoista koko päivän. Itse menen harrasteparkkiin niin ei tarvitse olla koko aikaa tuolla ja pääsee pois kun on tarve lähteä. Voihan sinnekin mennä jonossa niin saa autot vierekkäin jos joku muukin on tänne tuloillaan. Viimeksi täyttyi aika nopeasti se parkki ja autoja alettiin ohjaamaan nurmikoille ja minne nyt sattui sopimaan. Link to comment
Tatu 472 Aktiivi Kirjoitettu Elokuu 3, 2021 Share Kirjoitettu Elokuu 3, 2021 1 tunti sitten, Ananias Rummukainen kirjoitti: Ennusteen mukaan olisi aurinkoista koko päivän. Itse menen harrasteparkkiin niin ei tarvitse olla koko aikaa tuolla ja pääsee pois kun on tarve lähteä. Voihan sinnekin mennä jonossa niin saa autot vierekkäin jos joku muukin on tänne tuloillaan. Viimeksi täyttyi aika nopeasti se parkki ja autoja alettiin ohjaamaan nurmikoille ja minne nyt sattui sopimaan. Itellä menee näyttelypuolelle oma auto varmaankin, sekä olen mukana järjestämässä / ohjaamassa liikennettä tuolla. Link to comment
Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Elokuu 3, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Elokuu 3, 2021 Eipä pysty omaa tuomaan kun ei viitsi lähteä hakemaan parin päivän päästä. vettä tulee kuin saavista kaataisi. sellaisella kelillä ei pysty tuolla vanhalla ajamaan. Link to comment
Ananias Rummukainen 377 Kirjoitettu Elokuu 7, 2021 Share Kirjoitettu Elokuu 7, 2021 Tuossa videota näyttelystä ja harrasteparkista. SpeedConcept RiverMeet 7.8.2021 - YouTube Link to comment
Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Elokuu 10, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Elokuu 10, 2021 hieno video. Kiva katsoa edes videolta kun ei itse ollut siellä. Link to comment
Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Elokuu 15, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Elokuu 15, 2021 Onkos kellään mitään halua syksyn aikana kahvitella, paistaa makkaraa, tai ajokauden päättäjäisiä yms? Vapaasti ehdottamaan. Link to comment
Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Syyskuu 3, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Syyskuu 3, 2021 On syyskuu alussa joten kysäisen että kiinnostaako porukkaa kahvittelu tai makkaran paisto? tai muu vastaava yhteis toiminta? Link to comment
MKTuning 350 Kirjoitettu Syyskuu 3, 2021 Share Kirjoitettu Syyskuu 3, 2021 Kahvia en juo, mutta makkara kyllä maistuu (ja sen huomaa..) Link to comment
aFox 178 Aktiivi Kirjoitettu Syyskuu 3, 2021 Share Kirjoitettu Syyskuu 3, 2021 Remontti alkas kyllä olla sillä mallilla että vois vaikka alkaa joutaakkin jos muuten sattus sopivaan aikaan Link to comment
Arto H 118 Aktiivi Kirjoitettu Syyskuu 5, 2021 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Syyskuu 5, 2021 On 3.9.2021 at 20.13, aFox kirjoitti: Remontti alkas kyllä olla sillä mallilla että vois vaikka alkaa joutaakkin jos muuten sattus sopivaan aikaan Se pitää ehdotella niin jos sattuu jollekkin muullekkin sopiva aika. sovitellaan vaikka seuraava vuosi. Link to comment
Recommended Posts