Jump to content

Open Club  ·  36 members  ·  Free

Pirkanmaa

Overview

About This Club

Pirkanmaan sumpittelut ja miitit
  1. What's new in this club
  2. Tulikin muuta ohjelmaa tuolle viikonlopulle, niin ei ehdi takas maisemiin ja paikalle
  3. Yritän päästä paikalle. E7 otin tänään liikennekäyttöön.
  4. Koitetaas suoritua paikalle. Harrastepeli ei kyllä vielä ole varmaan liikenteessä
  5. Heissan! Se ois maaliskuu, pidetäänkö tämän kuun viimeisenä sunnuntaina, eli 29. Kaffittelut! Paikkana sama tuttu Lahdesjärven ABC ja klo 17. Pistetään ajokautta alulleen vähitellen
  6. Tais jäädä viime sunnuntai välistä monella
  7. Olihan meitä siellä taas peräti 3 kpl Hieman aktiivisempaa otetta kyllä kaivattaisiin Mut Ramin corollassa oli kyllä varsin paljon ihastelemista
  8. Huomenna ois kuun viimeinen sunnuntai, sumpille ja renkaita potkimaan sitte
  9. Kahville E: Eipä täällä yksin jaksa päivystää enää
  10. Sehän ois taas kuun viimeinen pyhä huomenna, vois käydä aakkosilta sumppia
  11. No heti tulee se aikasempi mistä juteltiin joskus, että vaikka lähtö Vehoniemen automuseolta kahvien jälkeen ja siitä sitten letkassa joku reitti sopivaa pikkusia teitä pitkin jonnekkin. Ite ajelin yhten juhannuksena tuosta Vehoniemestä pikkuteitä Sahalahdelle sieltä Rönnin kautta Orivedelle, ja siitä sitten sitä Orivesi Kangasala tietä takas. Ihan kohtuullinen reitti oli tuokin. Varsinkin tuo Rönnistä Orivedelle on aikas mukavan mutkanen sattu oleen niin komee ilmakin, että katto auki sai ajella MR2:lla nuorimman tyttären kanssa
  12. Joo sehän se toimii paikkana taas! Ideoidaan kesälle vaikka joku toinen paikka jollekkin miitille?
  13. Koitetaan saapua. Klo 17 ja lahdesjärven aakkosethan oli aika ja paikka ? Harrasteautoo ei vielä ole alla, mutta jos sitten seuraavaksi kerraksi ehtisi suoriutua tuon kanssa
  14. Sunnuntaina sit kahvittelemaan?
  15. Pirkanmaan Whatsapp ryhmään voi myös liittyä! https://chat.whatsapp.com/LOxqeGyqxJK2lW41RLW7Tu
  16. Kovin on hiljaista joka paikassa. Taidanpa jättää kanssa väliin, kun ei kerran ketään muuta ole tulossa paikalle
  17. Tänään ois taas kuun viimeinen sunnuntai, meinasiko väkeä kokoontua paikalle? Itellä voi olla että jää nyt välistä kun ei aikataulu sovi ihan
  18. Merkattu kalenteriin, jos tällä kertaa ei osuis pohjanmaanreissua päälle
  19. Tänään paikalla 3 ihmistä, otetaan tavoitteeksi ens kerralla vaikka yks enemmän etes! Seuraava kerta siis 23.2. klo 17 sama paikka!
  20. Oon firman sinisellä rentti farkku corollalla liikkeellä, täällä parkkialueen perällä mihin on tullu sähköautojen latauspaikat. Edit: nyt sisällä Ramin ja Samin kanssa
  21. Pääsen paikalle.
  22. Jää tänään väliin kun reissussa. ☹️
  23. Pitäsköhän sitä poiketa pitkän tauon jälkern avella.näin työttömänä👍
  24. Täytyypi laittaa kalenteriin 👍
  25. Hyvä. Tää vaatiikin just selkeen määräpäivän ja kelloajan kokoontumisille, niin sinne voi koittaa osua paremmin Koitetaas suoriutua paikalle sankoin joukoin, jotta saadaan tämä vuosi kunnialla käyntiin
  26. Aletaan pitämään paikalliskahvittelut joka kuun viimeinen sunnuntai, alkaen 26.1.2025 klo 17 -Paikkana aloitetaan ABC Lahdesjärveltä Automiehenkatu 39, 33840 Tampere Google maps linkki Tervetuloa mukaan! Pirkanmaan Whatsapp ryhmään pääset tästä linkistä; https://chat.whatsapp.com/LOxqeGyqxJK2lW41RLW7Tu
  27.  

×
×
  • Create New...