Henri Räsänen 110 Aktiivi Kirjoitettu Joulukuu 7, 2024 Share Kirjoitettu Joulukuu 7, 2024 Sehän ois uus vuos ja uudet kujeet seuraavan miitin kohdalla. Jatketaanko tuolla kariston nesteellä vai onko halua jo vaihdella? Link to comment
Kärppä 1431 Aktiivi Kirjoitettu Joulukuu 7, 2024 Share Kirjoitettu Joulukuu 7, 2024 Aivan sama 😁 ei meitä kuitenkaan oo paikalla paljoa 😅 eli karisto käy Link to comment
Henri Räsänen 110 Aktiivi Kirjoitettu Tammikuu 4 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Tammikuu 4 Huomenna kahville? Link to comment
Aki 8 Kirjoitettu Tammikuu 5 Share Kirjoitettu Tammikuu 5 Moi Onko ketään tulossa/menossa kahville? Link to comment
Henri Räsänen 110 Aktiivi Kirjoitettu Tammikuu 5 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Tammikuu 5 Mä meinasin tulla Link to comment
Henri Räsänen 110 Aktiivi Kirjoitettu Helmikuu 1 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Helmikuu 1 Huomenna oisi miitti, onko tulijoita? Mä oisin ainaki tulos Link to comment
Kärppä 1431 Aktiivi Kirjoitettu Helmikuu 1 Share Kirjoitettu Helmikuu 1 Joo tullaan 👍 Link to comment
Henri Räsänen 110 Aktiivi Kirjoitettu Maaliskuu 1 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Maaliskuu 1 Onko huomenna tulijoita? Mä olen tulossa paikalle ainakin Link to comment
Kärppä 1431 Aktiivi Kirjoitettu Maaliskuu 2 Share Kirjoitettu Maaliskuu 2 Myö ollaan lappeenrannassa vklp reissulla. Katotaa monelta ollaan kotona ett kerkiinkö paikalle.. Link to comment
Peltsi 174 Aktiivi Kirjoitettu Maaliskuu 2 Share Kirjoitettu Maaliskuu 2 Tuun jos poitsu malttaa lopettaa hitsaukset ajoissa Link to comment
Recommended Posts