Henri Räsänen 113 Aktiivi Posted December 7, 2024 Posted December 7, 2024 Sehän ois uus vuos ja uudet kujeet seuraavan miitin kohdalla. Jatketaanko tuolla kariston nesteellä vai onko halua jo vaihdella?
Kärppä 1519 Aktiivi Posted December 7, 2024 Posted December 7, 2024 Aivan sama 😁 ei meitä kuitenkaan oo paikalla paljoa 😅 eli karisto käy
Henri Räsänen 113 Aktiivi Posted February 1 Author Posted February 1 Huomenna oisi miitti, onko tulijoita? Mä oisin ainaki tulos
Henri Räsänen 113 Aktiivi Posted March 1 Author Posted March 1 Onko huomenna tulijoita? Mä olen tulossa paikalle ainakin
Kärppä 1519 Aktiivi Posted March 2 Posted March 2 Myö ollaan lappeenrannassa vklp reissulla. Katotaa monelta ollaan kotona ett kerkiinkö paikalle..
Kärppä 1519 Aktiivi Posted April 5 Posted April 5 Joskohan sitä huomen selviäis kahveelle. Tänään pitäs käydä lähibaarin synttäreillä "ruokailemassa" 🙈 mut kait sitä huomisiltaan mennessä selviää...
Henri Räsänen 113 Aktiivi Posted April 5 Author Posted April 5 Uskosin että pääsen paikalle, hieman on kyllä kiireinen päivä tulossa
Henri Räsänen 113 Aktiivi Posted April 12 Author Posted April 12 Pidetää varmaa toukokuu taas taukoa kun on classic motor show? Pistin jo suoraan kesäkuulle seuraavan
Recommended Posts