Henri Räsänen 112 Aktiivi Kirjoitettu Joulukuu 7, 2024 Kirjoitettu Joulukuu 7, 2024 Sehän ois uus vuos ja uudet kujeet seuraavan miitin kohdalla. Jatketaanko tuolla kariston nesteellä vai onko halua jo vaihdella?
Kärppä 1459 Aktiivi Kirjoitettu Joulukuu 7, 2024 Kirjoitettu Joulukuu 7, 2024 Aivan sama 😁 ei meitä kuitenkaan oo paikalla paljoa 😅 eli karisto käy
Henri Räsänen 112 Aktiivi Kirjoitettu Tammikuu 4 Kirjoittaja Kirjoitettu Tammikuu 4 Huomenna kahville?
Henri Räsänen 112 Aktiivi Kirjoitettu Tammikuu 5 Kirjoittaja Kirjoitettu Tammikuu 5 Mä meinasin tulla
Henri Räsänen 112 Aktiivi Kirjoitettu Helmikuu 1 Kirjoittaja Kirjoitettu Helmikuu 1 Huomenna oisi miitti, onko tulijoita? Mä oisin ainaki tulos
Henri Räsänen 112 Aktiivi Kirjoitettu Maaliskuu 1 Kirjoittaja Kirjoitettu Maaliskuu 1 Onko huomenna tulijoita? Mä olen tulossa paikalle ainakin
Kärppä 1459 Aktiivi Kirjoitettu Maaliskuu 2 Kirjoitettu Maaliskuu 2 Myö ollaan lappeenrannassa vklp reissulla. Katotaa monelta ollaan kotona ett kerkiinkö paikalle..
Peltsi 180 Aktiivi Kirjoitettu Maaliskuu 2 Kirjoitettu Maaliskuu 2 Tuun jos poitsu malttaa lopettaa hitsaukset ajoissa
Kärppä 1459 Aktiivi Kirjoitettu Huhtikuu 5 Kirjoitettu Huhtikuu 5 Joskohan sitä huomen selviäis kahveelle. Tänään pitäs käydä lähibaarin synttäreillä "ruokailemassa" 🙈 mut kait sitä huomisiltaan mennessä selviää...
Henri Räsänen 112 Aktiivi Kirjoitettu Huhtikuu 5 Kirjoittaja Kirjoitettu Huhtikuu 5 Uskosin että pääsen paikalle, hieman on kyllä kiireinen päivä tulossa
Henri Räsänen 112 Aktiivi Kirjoitettu Huhtikuu 6 Kirjoittaja Kirjoitettu Huhtikuu 6 En kyllä kerkeä paikan päälle😞
Aki 8 Kirjoitettu Huhtikuu 6 Kirjoitettu Huhtikuu 6 Jos tuosta kaht lähtis kattoo onko ketään paikalla.
Henri Räsänen 112 Aktiivi Kirjoitettu Lauantai klo 13:59 Kirjoittaja Kirjoitettu Lauantai klo 13:59 Pidetää varmaa toukokuu taas taukoa kun on classic motor show? Pistin jo suoraan kesäkuulle seuraavan
Recommended Posts