kärppä 1365 Aktiivi Kirjoitettu Lokakuu 8, 2020 Share Kirjoitettu Lokakuu 8, 2020 Näistä nyt ollut jotain puhetta miiteissä (eli ei kovinkaan monen kesken ) mut kuitenkin. heitellääns tähän ideoita paikasta,ajankohasta yms. mökkiä voi olla saada ainakaan yheks yöks,kaks yötä tuntuu vähän turhalta varsinkin jos väkeä tulee vain muutama... joku saunatila ehkä ihan jees,tosin onko kellään intoa mennä siitä mihkään baariin enää Tallibileetkin vois olla jees mut siihenkin pitäs ehkä keksiä jotain lisää? ja talli Link to comment
Henri Räsänen 105 Aktiivi Kirjoitettu Lokakuu 9, 2020 Share Kirjoitettu Lokakuu 9, 2020 Ehkäpä se baareilu on viisasta jättää täasä korona tilanteessa väliin kaiken varalta. Eipä oo pitkään aikaan ollukka tallibileitä joten ne ois aika kovat 👌 Mutta kenen tallilla, mun tallissa tulee ahasta ja kylmä😂 Mikäs ajankohta oisi sopiva kellekkin? Mulla on oikeastaan ainoa 27-29.11. käypänen viikonloppu tän vuoden puolella. Mites ens vuoden puolella tammi/helmikuu? Link to comment
Henri Räsänen 105 Aktiivi Kirjoitettu Lokakuu 22, 2020 Share Kirjoitettu Lokakuu 22, 2020 Aika hiljasta on... Link to comment
kärppä 1365 Aktiivi Kirjoitettu Marraskuu 3, 2020 Kirjoittaja Share Kirjoitettu Marraskuu 3, 2020 näinköhän me koitetaan keväällä isojouluja tai jotain... me voidaan kolmestaan istua joku ilta vaik meiän hallilla ja potkia renkaita ajankuluks täs loppuvuonna Link to comment
Henri Räsänen 105 Aktiivi Kirjoitettu Marraskuu 3, 2020 Share Kirjoitettu Marraskuu 3, 2020 Kyllä se näin on. Voidaa miettiä vaikka niitä tulevia isoja jouluja 😃 Link to comment
Tatu 472 Aktiivi Kirjoitettu Marraskuu 9, 2020 Share Kirjoitettu Marraskuu 9, 2020 Ois voinu tänävuonna muuten tulla käymään vaikka pikkujouluilla, mutta tässä on vähä kaikenlaista hässäkkää loppuvuodeksi itellä Link to comment
Henri Räsänen 105 Aktiivi Kirjoitettu Marraskuu 10, 2020 Share Kirjoitettu Marraskuu 10, 2020 Tuut sitte isoihin jouluihin alkuvuodesta, kuha keksitää ajankohta 🙂 Link to comment
Henri Räsänen 105 Aktiivi Kirjoitettu Helmikuu 7, 2021 Share Kirjoitettu Helmikuu 7, 2021 Oisko isojouluihin kiinnostuneita tulijoita jos sellaset järjestettäs? Link to comment
Henri Räsänen 105 Aktiivi Kirjoitettu Helmikuu 9, 2021 Share Kirjoitettu Helmikuu 9, 2021 Mikäs ajankohta sopis kellekki? Mulle parilliset vkl parhaita Link to comment
Recommended Posts