Roope_H 124 Aktiivi Posted May 11 Posted May 11 Helatorstaina 14.05 perinteeksi muodostunut Hanami picknick pappilanpuistossa klo 16 alkaen. Kannattaa varata omat kahvit sekä pientä purtavaa matkaan.
Reivn 497 Posted May 12 Posted May 12 Jos en pahimmoilleen keiku katolla peltejä asentamassa, niin ilmaannutaan paikalle
Roope_H 124 Aktiivi Posted May 19 Author Posted May 19 FinToys Kaakonkulma facesivulta bongattu: Heipä hei kaikille! Tämän viikon pe 22.5.2026 kokoonnutaan kahvittelemaan Toyota hengessä ABC Viipurinportille klo 19. Tulkaa ihmeessä ja ottakaa kaveritkin mukaan.
Recommended Posts