Kärppä 1841 Aktiivi Kirjoitettu Heinäkuu 30 Kirjoitettu Heinäkuu 30 Sunnuntaina ois kahvit. Saatan olla ite ihan jossain muualla koska loma. Mut jos en ehi karkaa niin tuun. Tiedän sit lähempänä....
Henri Räsänen 141 Aktiivi Kirjoitettu Heinäkuu 31 Kirjoittaja Kirjoitettu Heinäkuu 31 Vähä sama homma täälläki😄. Ollaa täl hetkel mökillä, sunnuntaina kyl suunnitelma lähteä kotio mutta en viel tiiä monelta
Kärppä 1841 Aktiivi Kirjoitettu Elokuu 2 Kirjoitettu Elokuu 2 Mä en ehi nyt. Autokin on osina pihalla vaihteeks 🥱
Henri Räsänen 141 Aktiivi Kirjoitettu 9 tuntia sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 9 tuntia sitten Huomennahan olis miitti. Mulla saattaa jäädä väliin, tänään on meinaa firman vuosijuhlat😁
Kärppä 1841 Aktiivi Kirjoitettu 5 tuntia sitten Kirjoitettu 5 tuntia sitten Mäkin oon lähibaarin "kesäreissulla" tånään. Paljon kyläbaareja ja asiaankuuluvaa toimintaa Mut yritän paikalle jos joku muukin tulee? Jos Aki on tulossa niin oisko sulla jossain jotain toyotan paisaria syylärille? Eli ihan perus pientä pönttöä syylärin jatkoks mikä ei oo painekorkilla niinku vaikka volkkarin tai muiden vääränmaalaisten paisarit on. Voisin huolia moisen, halvalla Ja akille ois pöytäkirja allekirjotettavaks kans
Recommended Posts