ToyotaNuusku 51 Aktiivi Posted January 29 Posted January 29 Tänään 29.1.2026 on kokoontuminen Kontionmäen nesteellä klo 18. Valitettavasti aktiivit Jarkko ja Roosa ei pääse paikalle. Mukavaa miittiä!
JVT 188 Aktiivi Posted February 13 Posted February 13 Nonii yritetäänpä uudestaan sinne Kontiomäen Nesteelle kahvitteluihin. Eli Torstaina 26.2.2026 klo18:00 Nyt uudet ja vanhat jäsenet mukaan kahville 😁
JVT 188 Aktiivi Posted March 12 Posted March 12 Mennäänpä kahvella Kajaanin Abc:lle tällä kertaa. Torstaina 26.3.2026 klo: 18:00 Tervetuloa!
JVT 188 Aktiivi Posted April 19 Posted April 19 Kajaanin perinteinen vappucruising 1.5.2026 Prisman yläparkissa. 9:30-13.00 Mikäli haluat osallistua Fintoysin osastolle vappucruising aikaan, niin ilmoittautumiset alle tai minulle yv:llä. Tiedämme järjestäjälle ilmoittaa että montako auton paikkaa meille järjestetään Prisman parkkialueelle. Ilmoitathan osallistumisesta tiistaihin 28.4 mennessä. Kokoonnutaan ennen Cruisinkia entisellä "Koskiportin Nesteellä" joka sijaitsee ihan Prisman vieressä. Kokoontuminen klo 9:00 ja siirrytään letkassa sitten Prismalle.
JVT 188 Aktiivi Posted April 19 Posted April 19 Kahvittelut Kajaani Abc klo:18.00 POIKKEUKSELLISESTI jo keskiviikkona 29.4. Vapun takia pidetään kahvittelut jo keskiviikkona. Siinä voidaan vähän myös suunnitella vappucruisinkiin osallistumisia halukkaiden osalta. Tervetuloa!
ToyotaNuusku 51 Aktiivi Posted April 29 Author Posted April 29 Tänään kahvitellaan ABC tuttuun tapaan klo 18. 😁
JVT 188 Aktiivi Posted May 1 Posted May 1 On 4/19/2026 at 12:55 PM, JVT said: Kajaanin perinteinen vappucruising 1.5.2026 Prisman yläparkissa. 9:30-13.00 Mikäli haluat osallistua Fintoysin osastolle vappucruising aikaan, niin ilmoittautumiset alle tai minulle yv:llä. Tiedämme järjestäjälle ilmoittaa että montako auton paikkaa meille järjestetään Prisman parkkialueelle. Ilmoitathan osallistumisesta tiistaihin 28.4 mennessä. Kokoonnutaan ennen Cruisinkia entisellä "Koskiportin Nesteellä" joka sijaitsee ihan Prisman vieressä. Kokoontuminen klo 9:00 ja siirrytään letkassa sitten Prismalle. Kiitos mukana olleille! Enemmänkin olisi ollut riviin täytettä, mutta alueelle eri aikaan saapuneet joutuivat hajautetusti sinne tänne. Mukavaa kuitenkin oli! 😎
ToyotaNuusku 51 Aktiivi Posted May 28 Author Posted May 28 Tämän kuun miitti olikin menestys. Kuuden auton ja yhdeksän harrastajan voimin nautittiin maisemista Naapurinvaaran kodalla. Lämmin kiitos kaikille! Kesäkuussa miitti suunniteltiin pidettäväksi Purola barilla Kajaanissa tuttuun tapaan kuun viimeinen torstai. Elikkä 25.6. klo 18 Tervetuloa!
Recommended Posts