Jump to content

Open Club  ·  17 members  ·  Free

Kainuu

Kahvittelut 2026


Recommended Posts

Posted

Tänään 29.1.2026 on kokoontuminen Kontionmäen nesteellä klo 18. 

Valitettavasti aktiivit Jarkko ja Roosa ei pääse paikalle. 

Mukavaa miittiä! 

Posted

Nonii yritetäänpä uudestaan sinne Kontiomäen Nesteelle kahvitteluihin. 

Eli Torstaina 26.2.2026 klo18:00

Nyt uudet ja vanhat jäsenet mukaan kahville 😁

Aktiivi
Posted

Mennäänpä kahvella Kajaanin Abc:lle tällä kertaa. 

Torstaina 26.3.2026 klo: 18:00

Tervetuloa! 

Aktiivi
Posted

Kajaanin perinteinen vappucruising 1.5.2026 Prisman yläparkissa. 9:30-13.00

Mikäli haluat osallistua Fintoysin osastolle vappucruising aikaan, niin ilmoittautumiset alle tai minulle yv:llä. Tiedämme järjestäjälle ilmoittaa että montako auton paikkaa meille järjestetään Prisman parkkialueelle.

Ilmoitathan osallistumisesta tiistaihin 28.4 mennessä. 

Kokoonnutaan ennen Cruisinkia entisellä "Koskiportin Nesteellä" joka sijaitsee ihan Prisman vieressä. Kokoontuminen klo 9:00 ja siirrytään letkassa sitten Prismalle. 

IMG-20260419-WA0011.jpg

Aktiivi
Posted

Kahvittelut Kajaani Abc klo:18.00

POIKKEUKSELLISESTI jo keskiviikkona 29.4

Vapun takia pidetään kahvittelut jo keskiviikkona. Siinä voidaan vähän myös suunnitella vappucruisinkiin osallistumisia halukkaiden osalta. 

Tervetuloa! 

Aktiivi
Posted
On 4/19/2026 at 12:55 PM, JVT said:

Kajaanin perinteinen vappucruising 1.5.2026 Prisman yläparkissa. 9:30-13.00

Mikäli haluat osallistua Fintoysin osastolle vappucruising aikaan, niin ilmoittautumiset alle tai minulle yv:llä. Tiedämme järjestäjälle ilmoittaa että montako auton paikkaa meille järjestetään Prisman parkkialueelle.

Ilmoitathan osallistumisesta tiistaihin 28.4 mennessä. 

Kokoonnutaan ennen Cruisinkia entisellä "Koskiportin Nesteellä" joka sijaitsee ihan Prisman vieressä. Kokoontuminen klo 9:00 ja siirrytään letkassa sitten Prismalle. 

IMG-20260419-WA0011.jpg

Kiitos mukana olleille! Enemmänkin olisi ollut riviin täytettä, mutta alueelle eri aikaan saapuneet joutuivat hajautetusti sinne tänne. Mukavaa kuitenkin oli! 😎 

20260501_120556.jpg

Posted

Tämän kuun miitti olikin menestys. Kuuden auton ja yhdeksän harrastajan voimin nautittiin maisemista Naapurinvaaran kodalla. 

Lämmin kiitos kaikille! 

Kesäkuussa miitti suunniteltiin pidettäväksi Purola barilla Kajaanissa tuttuun tapaan kuun viimeinen torstai. Elikkä 25.6. klo 18 Tervetuloa! 

IMG20260528182348.jpg

IMG-20260528-WA0012.jpg

×
×
  • Create New...