Jump to content
aFox

Ohjeet jäsenmaksuun uusille ja vanhoille jäsenille.

Recommended Posts

Mulla piti olla vielä tämä vuosi maksettuna..? En kumminkaan reilu kuukausi sitten onnistunut suorittaa "maksua". Mikähän meni pieleen?

24 minuuttia sitten, Markus V. kirjoitti:

Mulla piti olla vielä tämä vuosi maksettuna..? En kumminkaan reilu kuukausi sitten onnistunut suorittaa "maksua". Mikähän meni pieleen?

Jostakin syystä on jäänyt tunnuksesi välistä credittien jaossa. Kokeiles nyt ohjeiden mukaan uudelleen, pitäisi onnistua.

Nikolle annettu creditit.

Olettehan kaikki keillä jäsenyyttä jäljellä muistaneet laittaa Jäsennumeron tietoihin oikein, ilman sitä jää creditit saamatta. Jos joltakin on jäänyt laittamatta mutta jäsenyys pitäisi olla voimassa niin ilmoittakaa Kärpälle jäsennumeronne.

Miikalle ja Pamille myös credittejä annettu.

Ei tästä ota kyllä mitään tolkkua. Minullakin piti olla vuosi jäljellä Jasen6627 muttei mitään crediittejä ole tullut. Pari kk sitten koitin täällä päästä jäseneksi eikä ole näyttänyt onnistuvan. Melkosta sekoilua tämän kanssa.

59 minuuttia sitten, Soikka kirjoitti:

Ei tästä ota kyllä mitään tolkkua. Minullakin piti olla vuosi jäljellä Jasen6627 muttei mitään crediittejä ole tullut. Pari kk sitten koitin täällä päästä jäseneksi eikä ole näyttänyt onnistuvan. Melkosta sekoilua tämän kanssa.

Kyllä sinulta on jäsenyys loppunut jo viime vuoteen. Eli pitäisi maksaa ihan oikealla rahalla. Nythän on niin että kun maksaa niin saa vuoden jäsenyyttä eikä vuoden loppuun😉

Jäsenmaksua oli voimassa 2020 asti.

kirjautumisen jälkeen ei ollut jäsenyydessä voimaa tallessa,maksoin nyt vuoden lisää!

voiko joku korjata mun jäsenyyden?

Jasen1782

13 tuntia sitten, Veera kirjoitti:

Saisko credittejä Jäsen8839, pitäisi olla 2020 asti voimassa.

Olikin creditit valmiina.

Tilanne päivitetty.

On 13.6.2019 at 18.19, Zäli kirjoitti:

Jäsenmaksua oli voimassa 2020 asti.

kirjautumisen jälkeen ei ollut jäsenyydessä voimaa tallessa,maksoin nyt vuoden lisää!

voiko joku korjata mun jäsenyyden?

Jasen1782

Olet tällä hetkellä kaikkein pisimmälle jäsenyyden maksanut, ihailtavaa sitoutumista :tu:

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.