Jump to content
aFox

Ohjeet jäsenmaksuun uusille ja vanhoille jäsenille.

Recommended Posts

Credittejä päivitetty uusille rekisteröityjille joilla jäsenyyttä voimassa ennestään.

On 30.1.2019 at 08.00, aFox kirjoitti:

Credittejä päivitetty uusille rekisteröityjille joilla jäsenyyttä voimassa ennestään.

Taas lisätty vanhoille credittejä.

Hei.

Minulla on jäsenyyttä vielä vanhastaan jäljellä vuodella 2019, mutta herjaa että olen "vierailija".

2 tuntia sitten, KR1 kirjoitti:

Hei.

Minulla on jäsenyyttä vielä vanhastaan jäljellä vuodella 2019, mutta herjaa että olen "vierailija".

Tämän ketjun ylimmässä viestissä on linkki ohjeisiin ;)

Pitääskö se lisävuosi eli 2021 maksunmaksu jo näkyä tuola omissa tiedoissa jotenkin?

34 minuuttia sitten, SrOne kirjoitti:

Pitääskö se lisävuosi eli 2021 maksunmaksu jo näkyä tuola omissa tiedoissa jotenkin?

Ei vielä. Olen vähän odotellut että kaikki tulisivat tänne niin saisi kerralla laittaa. On muistissa kylläxD

Uusille "vanhoille" maksaneille rekisteröityjille jaettu creditit taas.

Muistakaa että myös ne joilla jäsenyys voimassa ennestään täytyy "ostaa" jäsenyys tuolta kaupasta. Se on kuitenkin ilmaista teille.

Jäsenyys vanhoilla päättyy vuoden vaihteeseen kuten ennenkin.

En oo saannut itseäni kirjoille vaikka tekisin mitä. Mikään vanha salasana ei toimi. Jasen4131

14 tuntia sitten, hevikorolla kirjoitti:

En oo saannut itseäni kirjoille vaikka tekisin mitä. Mikään vanha salasana ei toimi. Jasen4131

Kirjautuminen on jo onnistunut kun kerran pystyt viestiä kirjoittamaan. Oletkos lukenut nuo ohjeet vanhalta foorumilta, mihin kohtaan tökkää?

Olen ja mulla on jäsenyys voimassa 2020 ja vittu olen vieläkin vieraana vaikka tekis mitä. Saa kohta olla tämäkin vitun farssi mun puolesta. Ei ole näkyny mitään grediittejä saati sit muita.millä maksais tän touhun. Oon maksanut just niinku käsketään mut ei onnistu.

Lokin mukaan olit jo onnistunutkin jäsenyyden ostamaan mutta minuuttia myöhemmin olit perunut sen ja palannut vieraaksi. Toista kertaahan se ei sitten enää onnistukkaan.

Tein nyt tuon puolestasi joten nyt olet jäsen, älä peru tilausta sitten😉

Tuli tuossa pari kuukautta jännitettyä uudelle foorumille siirtymistä kun muistelin että ei o enää jäsenmaksu voimassa. Olin kattovinaan kuiten vanhoilta sivuilta, että oiski vielä pari vuotta jäljellä. Kuinkas tiuhaan niitä krediittejä on jaossa?

just kävin läpi liittyneitä. eli ihan kohtpuoliin tulee taas creduja niille kellä on jäsenyyttä vielä 🙂

Hep.

Guest Juha

En päässyt kirjautumaan. 28.2. tein tilauksen, kun vanhaa jäsenyyttä voimassa tämä vuosi.

Jasen1886

7b8gb.jpg

Moi. Milloin taas käydään läpi uusia jäseniä/niille tulevia krediittejä vanhalta foorumilta? 🙂

On 27.3.2019 at 11.24, Guest Juha kirjoitti:

En päässyt kirjautumaan. 28.2. tein tilauksen, kun vanhaa jäsenyyttä voimassa tämä vuosi.

Jasen1886

7b8gb.jpg

Tämä on päässyt vallan unohtumaan. Nyt on mennyt vähän väärin kuten tuossakin laskussa sanotaan. Ensin pitää rekisteröityä foorumille. Sitten pitää odottaa että "tilille" napsahtaa krediittejä meidän toimesta. Sitten ostetaan tuo ko. krediiteillä. Tarkemmat ohjeet on tuolla vanhalla foorumilla.

Jäsen 7622. Klikkailin väärin nuita jäsenyys asioita ja peruin tilauksen. Krediitit hävis. Jäsenyyttä pitäis vissiin olla vielä vuosi jäljellä..

On 6.4.2019 at 20.28, hulkkmi kirjoitti:

Moi. Milloin taas käydään läpi uusia jäseniä/niille tulevia krediittejä vanhalta foorumilta? 🙂

Nyt :) Samalla laitoin niille keille pystyi ja keillä oli se 2021 vuoden jäsenyys.

21 tuntia sitten, Vellu.h kirjoitti:

Jäsen 7622. Klikkailin väärin nuita jäsenyys asioita ja peruin tilauksen. Krediitit hävis. Jäsenyyttä pitäis vissiin olla vielä vuosi jäljellä..

Nyt olet taas jäsen.

Guest Juha

Jasen1886

7b8gb.jpg

No olen ymmärtänyt väärin. Kun yritin kirjautua niin herjas ettei salasana ole oikein.

Yritin sit uutta salasanaa saada, niin ei tunne s-postia. Sama posti ollut koko Fintoys:in ajan.

pklhx-640.jpg

19 minuuttia sitten, Guest Juha kirjoitti:

Jasen1886

7b8gb.jpg

No olen ymmärtänyt väärin. Kun yritin kirjautua niin herjas ettei salasana ole oikein.

Yritin sit uutta salasanaa saada, niin ei tunne s-postia. Sama posti ollut koko Fintoys:in ajan.

pklhx-640.jpg

Joo siis ensin pitää REKISTERÖITYÄ, eli eri asia kuin kirjautuminen. Ei saatu siirrettyä tietoja vanhalta foorumilta uudelle joten joutuu tekemään uudelleen rekisteröinnin. Myöskään salasanan palautus ei onnistu ennen kuin on rekisteröitynyt.

Credittejä jaeltu välillä.

On ‎1‎.‎5‎.‎2019 at 18.19, aFox kirjoitti:

Credittejä jaeltu välillä.

Ja taas.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.