Jump to content
Sign in to follow this  
Osku94

Ke70 pyyhkijän vipu

Recommended Posts

-80 1.3 super farkku kyseessä ja autossa ei oo tihkusäätöö vivussa mut mulla ois ylimääränen vipu jossa on tihku säätö nii voinko vaihtaa sen siihen vanhan tilalle ja tuleeko siihen sillon se et pyyhkii tihkulla? 

On 15.10.2019 at 19.27, Osku94 kirjoitti:

-80 1.3 super farkku kyseessä ja autossa ei oo tihkusäätöö vivussa mut mulla ois ylimääränen vipu jossa on tihku säätö nii voinko vaihtaa sen siihen vanhan tilalle ja tuleeko siihen sillon se et pyyhkii tihkulla? 

Eiköhän se tihkukytkin Corollassakin oo tuossa viiksessä. Ite laitoin aikanaan TA60 Carinaan tihkulla olevan viiksen ja hyvin toimi pelkällä viiksen vaihdolla.

Rupee toimimaan tihkut kun vaihdat pelkän viiksen. Mutta alkuperäisissä tihkullisen sähköissä on muistaakseni joku rele lisäksi sielä oik. kick panelin alla. Aiheuttaa siis välillä sen  että kun on vilkku päällä ja tihku pyyhkäisee niin kuuluu sellainen pärinä sieltä viiksipaketista ja pyyhkijät vähän nykii, ainakin itellä ollut noin jo parikymmentä vuotta tuossa omassa mutta enpä ole antanut asian häiritä 😁

Tai sitten mulla on jokin muu hämy omassa autossa, muut jos kokeillu niin voi laittaa omia käyttökokemuksia.

Kiitos vastauksesta täytyypä vaihtaa se paikalleen ku tympäsee olla kokoajan käsin nykimässä niitä 😄