Jump to content

FinnJAE 2020 28.-30.8. Keuruu Nyyssänniemi


kärppä

Recommended Posts

14 tuntia sitten, Jamo's Garage kirjoitti:

Niin toki matka ei olisi pitkä täältä Alastarolle, ja sit voisi muillekin merkkikerhoille mainostaa sitä Jae viikonloppua että tulisivat tapahtumaan.

Sit taas toisaalta se, että kun porukka tykkää saunoa ja valvoa näissä tapahtumissa kuten KT ja FinnJAE, niin se ei ole hyväksi sille rata-ajolle. Ja joojoo, kyllä kuljettajien pitäisi itse ymmärtää nukkua jne, mutta ei se helppoa ole jos ja kun muut reivaa ja olisi toki itsekkin varmaan mukava istua iltaa ihmisten kanssa joita näkee ehkä vain sen kerran vuodessa.

Link to comment
7 tuntia sitten, Tatu kirjoitti:

Niin toki matka ei olisi pitkä täältä Alastarolle, ja sit voisi muillekin merkkikerhoille mainostaa sitä Jae viikonloppua että tulisivat tapahtumaan.

Sit taas toisaalta se, että kun porukka tykkää saunoa ja valvoa näissä tapahtumissa kuten KT ja FinnJAE, niin se ei ole hyväksi sille rata-ajolle. Ja joojoo, kyllä kuljettajien pitäisi itse ymmärtää nukkua jne, mutta ei se helppoa ole jos ja kun muut reivaa ja olisi toki itsekkin varmaan mukava istua iltaa ihmisten kanssa joita näkee ehkä vain sen kerran vuodessa.

no pitääkö meidän pitää pika äänestys mikä viikonloppu otetaan 14-16 , 21-23 vai 28-30 (elokuuta 2020) minä oesin tuon 21-23 kannalla koska se voi houkutella jaehen tulemaan niitä jotka muuten kävis pelkästään radalla. äänestys aekaa tämä viikko vaekka

Link to comment
On ‎28‎.‎1‎.‎2020 at 14.00, Jamo's Garage kirjoitti:

no pitääkö meidän pitää pika äänestys mikä viikonloppu otetaan 14-16 , 21-23 vai 28-30 (elokuuta 2020) minä oesin tuon 21-23 kannalla koska se voi houkutella jaehen tulemaan niitä jotka muuten kävis pelkästään radalla. äänestys aekaa tämä viikko vaekka

Kannatan tuota 21-23 viikonloppua

Link to comment
6 tuntia sitten, matke kirjoitti:

Onhan täällä foorumilla jonkun verran ihmisiä vaan hiipunut varmaa on joten kannatas tehä fb ihan sivusto finjae ja luoda tapahtuma ja jakaa sitä joka paikkaan,fintoys,jdm sivuille tms

jaesta luodaan tapahtuma lähempänä kesää, kuten viimekint vuonna

Link to comment

Äänestystuloshan vaikuttaisin hyvin yksimieliseltä mutta kun nuo ncf:n kesäpäivät sattuvat samalle viikonlopulle niin on valittava toinen päivä

joten 14-16 vai 28-30 elokuuta? kummalla mennään... minä melekeen oesin tuon 14-16 elokuun kannalla...

oeskose nyt vielä viikko tuota äänestys aekaa...

Link to comment
37 minuuttia sitten, Jamo's Garage kirjoitti:

Äänestystuloshan vaikuttaisin hyvin yksimieliseltä mutta kun nuo ncf:n kesäpäivät sattuvat samalle viikonlopulle niin on valittava toinen päivä

joten 14-16 vai 28-30 elokuuta? kummalla mennään... minä melekeen oesin tuon 14-16 elokuun kannalla...

oeskose nyt vielä viikko tuota äänestys aekaa...

Laitetaan viikko lisää sitten äänestysaikaa. Olisihan tuo ollut hyvä kun oisi saanut nuo muutaman merkkikerhon yhteiset ratapäivät samaan aikaan vaikka JAEn kanssa. 

Link to comment

Minulle ihan sama kumpi 14-16 vaiko 28-30 ei ole itselläni muita kesä menoja kumpanakaan ajan kohtana. Ainut mikä vaikuttaa osallistumiseen on miten työvuorot ajottuu.

Niitä kun ei tiedä vielä moneen kuukauteen.

Link to comment

Sen verran sain tehtyä että kysyin, että kumpi viikonloppu Härmälä Campingiin sopis kun tuo 21-23 ei sovi, koska silloin on blockfest2020 ja Härmälä Camping on varattu täysin siihen . Eli kumpi viikonloppu tuo 14-16.08 vai 28-30.08
 

Tervehdys

 
Olisimme uudestaan järjestämässä FinnJAE 2020-tapahtumaa, eli japanilaisten autojen kokoontumistapahtumaa Härmälä Campingiin, joten kysyn onnistuuko ajankohta 14-16.08 tai sitten 28-30.08? Onko vielä mökkejä jäljellä? Sama paikka autoille, kun viime vuonnakin ja majoittujia todennäköisesti sama tai ehkä jopa enempikin.  
 
Ystävällisin terveisin: Juha Väätämöinen
Link to comment

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...