Migeres 11 Posted September 16 Share Posted September 16 Useamman viikon oli seissyt ja tahmeasti starttasi kun ajoin talliin hitsuuta ja virtalukon vaihtoa varten. Akun otin irti hitsailun ajaksi, ja hitsuun jälkeen starttasi. Sitten vaihdoin virtalukon jonka olin tilannut Rockautosta. Sen jälkeen ei enää käynnistynyt. Alkuun teki pari kertaa niin että hörähti ja sammui heti. Vaihdoin vanhan lukon takaisin, ja sitten ei enää edes hörähtänyt. Vaihdoin paremman akun, sama vaiva. Vaihdoin vanhan virtalukonkin takaisin mutta ei auttanut. Mikähän tässä tökkii? Onko ajonesto ottanut itseensä, vai startti tms särki? Starttia koputtelin kumivasaralla, ei vaikutusta. Kuukausi takaperin tein jakopäärempan, sen jälkeen ajellut jokusen sata kilometriä ongelmitta. Sen verran raotin jakopääkoppaa että paikallaan se ainakin oli, joten tuskin se enää siitä. Alkaa menemään hermo tämän kanssa. Summa mutkassa ei viitsisi enää osia ostella, mutta vinkkejä otetaan vastaan. Link to comment
pienari 19 Posted September 16 Share Posted September 16 Öö.. siis startti ei pyöri?. Kuva virtalukonpuhjasta?. Link to comment
Migeres 11 Posted September 16 Author Share Posted September 16 Startti siis pyörii kyllä, mutta varmuuden vuoksi monotin sitäkin. Pitää ottaa huomenna kuva virtalukon pohjasta. Link to comment
pienari 19 Posted September 17 Share Posted September 17 Joo ei mitään .. kun startti kerta pyörii. Onko noin vanhassa ajonestoa laisinkaan? Link to comment
Migeres 11 Posted September 17 Author Share Posted September 17 Joku käynnistyksen esto on, sulake oli kunnossa. Olisikohan se kuitenkin sitten se virtalukon pohja? Sitä ei taida pystyä testaamaan millään tapaa? Link to comment
pienari 19 Posted September 17 Share Posted September 17 Jos ajonesto on niin avaimessa on siru ja lukkopesän ympärillä lukia. Link to comment
MaunoJokinen 612 Posted September 17 Share Posted September 17 Tuleehan polttoainekiskoon painetta? jos vaikka pumppu olis kypsynyt. Sitten itelle tullut par kpl kampiakselin asentotunnistimen vikaa vastaan, niin mittaa se ihan yleismittarilla. Nastojen välissä jotain 300-400 kohm luokkaa ja sitten mittaa nastan ja rungon väliltä. Se pitää sitten olla yleimittarilla mitattuna ääretön vastus. Itellä tullut vastaan, että tuo on luokkaa 500 kohm. joten anturi vuotaa runkoon. Toinen auto alko pätkiä kierroksilla. toinen auto ei suostunut käynnistymään. Tuossa tilassa kun ei suostu käynnistymään, niin ecu totee, ettei laita päälle sytytystä eikä polttoainepumppua. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now