Jump to content
Sign in to follow this  
Pess1

paras suoja vanhoihin

Recommended Posts

käyttääkö porukka jo ruostuneen auton pohjassa kotelonsuoja-ainetta vai öljyä vai öljymassaseosta? Jotkut tiivistää oljymassaseosta kynttiläntalillakin, itse ainakin vierastan massaa jo ruostuneessa autossa, mikäs siinä jos kaiken ruosteen sais jollain rapsuteltuu joka kolosta pois. Itse ihan koteloainetta päästelin monet kaverit oli kyllä sitä mieltä että se on koteloihin parempi mut ei ulkopuolelle, vähä kyllä öljyäkin laitoin perään, entäs helmat ulkopuolelta eikös niistäkin pitäis rapsutella ruosteet ennenkuin kiveniskumassaa pistää, vittu niitä kukaan jaksa rapsutella toimisko niin että kotelonsuoja alle ja massa päälle. Entäs se tojotan perisynti taka apurunko onko jätkät poraillu jotain reikiä niihin että kosteus pääsee pois vai mitä oon kuullut? Eikös se apurunko niin kannata ainakin 2 pulloa kotelonsuojasprata uhrata, vittumainen kun ei saa hitsata ja romiksiltakin pian loppuu varaosat , joutuu vielä ostaan jonkun uuden auton joka on aina vikavalo päällä ja herkemmin jättää tielle 

Kotelonsuoja on hyvä ja jotkut käyttäny teräketjuöljyjä, kun niissä on sitä sitkosainetta. Massaa en laittaisi vanhaan autoon