Jump to content
Sign in to follow this  
matke

t25 avensis parantelua?

Recommended Posts

Posted (edited)

Tuossa tuli ostettua 1.8 bensa ave, haluisin siihe nahkasisustan eli meneekö nahkapenkit suoraan ja sitten onko ees nahkapenkkejä missä on mekaaniset säädöt eikös kaikissa ole sähköset ainaki mitä nähtyt tai saako ne sähköset pellaa mitenkään? sitten toinen että onko monella tuota bc racing v1 alustaa onko kannattava ostos  tuollaiseenkin avensikseen?

EDIT: saako tuollaiseen mitenkään vakkaria? sähöisellä kaasulla oleva on siis

Edited by matke

Eipä tainnut olla tuossa valmiutta OEM vakkarille. Jälkiasenteisen saa ainakin erillisviiksellä.

Noita diiselikoneisia Aveja on laitettu purkuun sen verran et sieltä varmaan löytys nahkasisusta.

Saakoha vakkarin jos purkaamolta ostaa oem viiksen

Posted (edited)
2 tuntia sitten, matke kirjoitti:

Saakoha vakkarin jos purkaamolta ostaa oem viiksen

Ei se OEM viiksi auta jos ei autossa valmiutta.

Corollassa se selviää kun käyttää ratista airbägin pois ja katsoo onko viikselle johdotusta valmiina. T25 prefacelift 1.8ssa ei ole valmiutta vakkarille mutta käsittääkseni facelift malleissa olisi mutta onko niissäkään kaikissa 🤔

Edited by Forestman

Paljoha jälkiasenteinen maksaa ja saako sen itse asenettua.

olisi t27 alustasarja tiedossa, saakoha t27 alusta sarjan mitenkään käymään t25??

On 4.7.2019 at 09.39, matke kirjoitti:

Paljoha jälkiasenteinen maksaa ja saako sen itse asenettua.

Saahan sen itse asennettua. Noita joskus purkaamoissa myynnissä. Kaupan hintaa en osaa kyllä sanoa kun edellisestä vakkarin ostosta sellaiset 20v 😁

On 16.7.2019 at 19.08, matke kirjoitti:

olisi t27 alustasarja tiedossa, saakoha t27 alusta sarjan mitenkään käymään t25??

Noihan on erilaisia alustaltaan. 

Ennemmin tilaa ebaystä sarjan kun yrittää väärää sovittaa alle.

Jos ajaa meinaat autolla, niin laita siihen h&r jousisarja ja uudet vakioiskarit jos ei nykyiset ole enää kunnossa. Jos budjetissa on varaa niin sitte tuosta https://modificars.fi/alustanosat/alustasarjat-kiinteasti-madaltavat/koni-sport-strt-alustasarjat?find=toyota---avensis-3780167&sid=Cg0JheCVuH#amfinder_15

Jos pittä saada säädettävä sarja niin sitte kw,hr tai bc-racing.

Joo minkälainenhan alusta on hr jousilla ja joillain tarvike iskareilleha joku sano et pohjaa iskarit helpolla ja haluisin alustaa jäykemmäksi toki vanhat iskarit mulla jo väsyneet