jarikin 4 Posted November 6, 2022 Share Posted November 6, 2022 RAV4 hybridillä on ajettu yli 213 tuhatta. Tarkotus olis vaihella ecvt-litkut ja takaperään myös, kun niitä tuskin on ikinä vaihdettu ja laittaa sekaan rvs. Muutamaan edelliseen autoon oon laittanu rvs:t moottoriin ja laatikkoon, mutta ne oli ns normaaleja autoja. Onko kellää kokemusta rvs:n käytöstä hybridissä? Tietääkseni sähkömoottorit on kosketuksissa vaihteistoöljyyn ja kun rvs reagoi kitkaan ja kitka tuottaa lämpöä, niin voiko se reagoida myös sähkömoottorin tuottamaan lämpöön ja sitte aiheuttaa jotain sekoiluja? Quote Link to comment
Varis-12 4 Posted November 6, 2022 Share Posted November 6, 2022 4 hours ago, jarikin said: RAV4 hybridillä on ajettu yli 213 tuhatta. Tarkotus olis vaihella ecvt-litkut ja takaperään myös, kun niitä tuskin on ikinä vaihdettu ja laittaa sekaan rvs. Muutamaan edelliseen autoon oon laittanu rvs:t moottoriin ja laatikkoon, mutta ne oli ns normaaleja autoja. Onko kellää kokemusta rvs:n käytöstä hybridissä? Tietääkseni sähkömoottorit on kosketuksissa vaihteistoöljyyn ja kun rvs reagoi kitkaan ja kitka tuottaa lämpöä, niin voiko se reagoida myös sähkömoottorin tuottamaan lämpöön ja sitte aiheuttaa jotain sekoiluja? Ite justiinsa lukenut aika paljon tuosta RVS:stä kun tein käsittelyn oman Variksen koneeseen. Sinänsä ei luulisi sähkömoottorin kanssa olevan ongelma koska ei johda sähköä. Tuskin normaali öljykään suunnitellusti virtailee sähköä johtavilla pinnoilla? Se vaikuttaako sitten joku millin sadasosan(?) keraaminen pinnoite jotain lämmön johtumiseen - kuulostaa epäuskottavalta, mutta kun Suomalaisesta tuotteesta puhutaan ja noilla on yhteydenottokanavansa, niin ainakin yrittäisin kysyä. Lukemani perusteella vastailevat hyvin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.