Jump to content

M: A-T kytkinkoppa + asetelma + w51 adapteri

Recommended Posts

Palaneesta corollasta osia myyntiin jotka vaikuttaisi olevan kunnossa.

-kytkinkoppa a/t johon koneistettu tila w51 liukuputkelle. Aito gt corollan koppa.

-clutchmasters fx400 asetelma 6 lapaisella sintterilevyllä (itse suosittelisin kuitenkin levyn uusimista) Futurez ostettu ja hinta uutena n.600e.

-adapterilevy jolla w51 vaihteisto käy a-koppaan. Pultit teetetyt senkkikantaiset, joissa 6-kolo avainkanta. (Kopan pultit ja adapteripultit mukaan)

-jatkettu liukuputki joka tämäkin teetetty (ruuvit ja painelaakeri/malja mukaan)

-200mm kitkapinnalla vauhtipyörä ja arp pultit

Käpälä on ainoa mikä jää omaan käyttöön muuten bolt on paketti jolla w51 4age perään. Osat ollut käytössä e7 corollassa ahdetun 4agen perässä noin 600km ajon verran.

Osat on siis palossa tuhoutuneesta corollasta ja mitä itse näitä tarkistelin niin en näissä lämpövaurioita havainnut ja jotain lämmöstä vaihteiston luona kertoo että käpälän suojakumi osittain ehjänä.

Mielellään nouto niin pääsee käsissä pyörittelemään ja näkee ostaja itse tuotteet!

Wa tavoittaa parhaiten ja mahdollista laittaa kuvia/tietoa tuotteista.

Hp. 400e

Tuomas Sinisalo

0400-437142

Tuusulassa, Kellokoskella osat.