Jump to content

Katalysaattorivarkaudet

Recommended Posts

Iltalehti väittää että suurin huoli Hondan Toyotan opel ja Volvon omistajilla.

Onko kokemuksia missä Toyotasta arvokas katti,ainakin ecarina camry-93 ja 99yaris  kaikissa oli se 180€ arvoinen olikohan f63 koodilla, ei kovin arvokas, ne hybriditkö sitten ? Vanha bensa Volvo ja Mersu olen kuullut että olisi joku 400€ arvoinen ja Opel Astra 93-97 olisi myös 400€ arvoinen katti

Eiköhän tuo mene iän mukaan, mitä uudempi, tai suurempaan koneeseen kiinnitetty, niin sitä tehokkaammaks se on pitäny päästörajoitusten takia rakentaa, ja toisaalta mitä uudempi, niin sen paremmassa kunnossa se on, noin yleisesti. 90-luvun alun malleista se on tietysti ihan yhtä helppo irrotella kuin vanhemmista, mutta puolet sisällöstä on jo haihtunu taivaan tuuliin, ellei ole jo tarvikepöntön tarvikepönttö menossa, eli riski tyhjin käsin jäämisestä on suurempi?

Itse irroittanut 400-500tkm ajetuista ja reteko tarkistanut kennot niin aina oon saanut sen mitä luvattu koodin mukaan, sitte on eri juttu jos kenno palanut vaikka lambdan rikkoontumisen vuoksi. Varmaan uudemmissa joo on tehokkaammat katit, ja moottorikoko tietysti joku V6 

Vanhat mersut, volvot vaatii hyvän katin ,huonoja koneita kuluttaakin niin paljon,tojotista oon kuullut että hybridit on varkaiden suosiossa

Huvitti kun hiljattain olikohan se facebookissa oli myytävänä ke70, josta myyjän mukaan vatipäänarkit olivat varastaneet etupöntön luullen sitä katiksi.

Priuksen katit ovat erityisen arvokkaita kuulemma. Omalla asuinalueella yksi raukka on joutunut Priuksensa kanssa jo kolme kertaa uhriksi, vaikka kyseessä on kantakaupungin asutut kadut. yöaikaan kuulemma aina lähtenyt.