läpsylasse 0 Posted May 4 Share Posted May 4 Elikkäs minulla olisi tälläinen e8 corolla on vsihfrttu dulskkrrt virranjakaja tulpat johdot yms mutta ei oikein enää ymmärrys riitä missä voisi vika olla ja olisiko kellään mitään kuvia kuinka virranjakajan alla olevassa alipainekellossa kuuluisi letkut olla kiitoksia vastauksista etukäteen Quote Link to comment
läpsylasse 0 Posted May 4 Author Share Posted May 4 siis corollaan on vaihdettu tulpat, virranjakaja, uusi kansi ja pyörijä sekä tulpan johdot epäselvä viesti tuli kirjoitettua ei meinaa puhelimen näytösstä nähä ku niin pirstaleina Quote Link to comment
MKTuning 182 Posted May 4 Share Posted May 4 Eihän ole jakohihna poikki? Alipaineletkuista voin laittaa päivällä kuvia, kytkentöjä voi kyllä olla erilaisia, ainakin e9 corollassa on useeta eri versiota (mulla kaks e8, nii voin molemmista kahtoo) Quote Link to comment
läpsylasse 0 Posted May 5 Author Share Posted May 5 jakohihna oli kyl kunnossa vaikka tosin vaihdon tarpeessa ajosta hyytyi itselle ei oikei kovin tuttuja nämä sähköhommat yms ja noi alipaine letkut nyt ainaki ongelma ku hajos puhelin tossa ku otin kuvat vaihtaessa ne alipaine letkut ku oli hieman rapistuneet Quote Link to comment
läpsylasse 0 Posted May 5 Author Share Posted May 5 tarkostin nyt ku omalle pihalle sain auton jakohihna poikki meneeköhä venttiilit solmuun jos katkee ku ajosta hyyty mut ei kuulunu mitään kolinoita sen verta uusia vehkeitä ettei tietoo näistä Quote Link to comment
Santeri Kantoniemi 175 Posted May 5 Share Posted May 5 Romua yleensä tulee, vähintäänkin keinuvipuja poikki, saattaap olla venttiiliäkin solmussa. Quote Link to comment
MKTuning 182 Posted May 5 Share Posted May 5 (edited) Joo, 2E ei ole vapaastipyörivä.. Mulla olis ehjä kone kuopiossa, jos kiinnostaa.. Ois myös 3E kone (1,5l) jos tehoa haluut enemmän.. 2E kones ois 60€.. Edited May 5 by MKTuning Quote Link to comment
Recommended Posts