Jump to content

2E-L kipinä hukassa

Recommended Posts

Elikkäs minulla olisi tälläinen e8 corolla on vsihfrttu dulskkrrt virranjakaja tulpat johdot yms mutta ei oikein enää ymmärrys riitä missä voisi vika olla ja olisiko kellään mitään kuvia kuinka virranjakajan alla olevassa alipainekellossa kuuluisi letkut olla kiitoksia vastauksista etukäteen :D

siis corollaan on vaihdettu tulpat, virranjakaja, uusi kansi ja pyörijä sekä tulpan johdot epäselvä viesti tuli kirjoitettua ei meinaa puhelimen näytösstä nähä ku niin pirstaleina :D

Eihän ole  jakohihna poikki?

Alipaineletkuista voin laittaa päivällä kuvia, kytkentöjä voi kyllä olla erilaisia, ainakin e9 corollassa on useeta eri versiota (mulla kaks e8, nii voin molemmista kahtoo)

jakohihna oli kyl kunnossa vaikka tosin vaihdon tarpeessa ajosta hyytyi itselle ei oikei kovin tuttuja nämä sähköhommat yms ja noi alipaine letkut nyt ainaki ongelma ku hajos puhelin tossa ku otin kuvat vaihtaessa ne alipaine letkut ku oli hieman rapistuneet :D

tarkostin nyt ku omalle pihalle sain auton jakohihna poikki meneeköhä venttiilit solmuun jos katkee ku ajosta hyyty mut ei kuulunu mitään kolinoita sen verta uusia vehkeitä ettei tietoo näistä :D

Posted (edited)

Joo, 2E ei ole vapaastipyörivä..

Mulla olis ehjä kone kuopiossa, jos kiinnostaa..

Ois myös 3E kone (1,5l) jos tehoa haluut enemmän..

2E kones ois 60€..

Edited by MKTuning