Jump to content

Nakuanturi Camry

Recommended Posts

Uljas vääpeli körmyni vaivaa päätäni taas, kytkinremontin tuoksinassa sain rikottua lambdan ja nakuanturi koska tein paljon ylimääräistä häslinkiä sorkkaraudan kanssa, oikeen puolen vetari olisi irronnut lyömällä tukilaakerista sokan irrotuksen jälkeen, minä otin vahingossa tietämättäni moottoritukipuslan ja tukilaakeri kannakkeet lohkosta irti, arvatkaa oliko hankala saada kohdilleen niitä kasausvaiheessa. Lambdan olen vaihtanut, vikavalo palaa 52 eli Knock sensor ja johto sieltä näytti olevan poikki, en tiedä en ole mikään apinakäsi saako sitä sinnepäin korjattua millään. Onko tuosta haittaa vaikka on rikki kun ajelen 98 ja joskus 95 mutta en tankkaa mitää E85sta

Ehh.. Kämpyrä rakastaa viinaa! Näin lämpimillä 50/50 seos (tosin siihen vaaditaan just sitä lambadaa) menee täysiä! Oikein järkytyin kun huvikseni laitoin laajakaista Innovaten putkeen;täyskaasulla yläpäässä mittari sekoaa kun AFR menee alle 9.(päästöalueen ulkopuolella auton lambada unohdetaan ja mennään ihan kartan arvoilla ja ne on varmasti rikkaalla kun vehkeellä voidaan lähteä autobahnalle 3 tuntia lappu lattiassa)Se viina laihentaa mukavasti (tuntuu vedossa) ja pitää padan ja katin puhtaana.Mut kukin uskomustensa mukaan..

26 minuuttia sitten, Morgo systems kirjoitti:

Ehh.. Kämpyrä rakastaa viinaa! Näin lämpimillä 50/50 seos (tosin siihen vaaditaan just sitä lambadaa) menee täysiä! Oikein järkytyin kun huvikseni laitoin laajakaista Innovaten putkeen;täyskaasulla yläpäässä mittari sekoaa kun AFR menee alle 9.(päästöalueen ulkopuolella auton lambada unohdetaan ja mennään ihan kartan arvoilla ja ne on varmasti rikkaalla kun vehkeellä voidaan lähteä autobahnalle 3 tuntia lappu lattiassa)Se viina laihentaa mukavasti (tuntuu vedossa) ja pitää padan ja katin puhtaana.Mut kukin uskomustensa mukaan..

Joo olen huomannut vetää se paremmin jo pelkällä e10 95 . Ja sitä nyt varmaan uskaltaa välillä ainakin käyttää eikä varmaan nakuta 85 sta en nyt ainakaan laita kun nakuanturi pois pelistä, johto on poikki vikavalo palaa koko ajan

Mulla on ennakkojakin säädetty sinne johonkin 15-20, lampulla katoin ja te1 ja e1 pinnit oli kytketty. Tuokin piristi vähän konetta. Tekisi mieli vielä kokeilla kattia pois vaikuttaisi jo,mutta katsastukseen aina räpeltämistä niin ei jaksa. Olisiko sitten jo 144/215nm :)