Jump to content

Rav4 sylinterikannen vuoto

Recommended Posts

Tervehdys, 

Olen täällä uutena jäsenenä kysymässä, että mistä kaikkialta kannattais kysyä kansipahvin vaihtoa, noita kunnon pajoja kun ei välttämättä ihan helposti itse netistä löydä jos eivät ehdi eikä niitten ehkä myöskään tarvitse mainostaa????

Kiitoksia jo etukäteen!

4 tuntia sitten, MKTuning kirjoitti:

Paikkakuntakin ois hyvä tietää...

Rauma lukee paikkakunnssa.

Heitätään Tammer diesel Tampereelta, vaikka itsellä ei siitä kokemuksia.

Itse käytin Mäntsälässä Japan Motorssilla, kannen tiivisteen vaihto oli yli 2000 euron halvimmilaan täällä Oulun seudulla pelkällä kannen oikaisulla (jolle annettiin km kestoarvioksi 50 000 -250 000km. Lohkokin tuossa koko alumiisessa voi vaatia tasoituksen jolloinpelkällä kannen höyläyksellä tiiviste menee nopeaan uudestaan.

Koko koneen kunnostus oli 2950 + työt Japan Motorsin kautta.

Suolainen hinta, mutta jos kestää ajaa vielä saman, niin sitten 0,5 miljonaa jo mittarissa.

Edited by Laju

Moi taas, kiitos paljon tiedosta ja avusta, kysäisen sieltä huomenna, tiedossa on että valitettavasti on kallis, voisi maalaisjärjellä luulla että merkkiliike tulisi vastaan kohtuuhinnalla takuuajankin jälkeen kun tietävät mikä juttu se on. Mutta eipä taida näin olla.

13 minuuttia sitten, Jussi_U kirjoitti:

Moi taas, kiitos paljon tiedosta ja avusta, kysäisen sieltä huomenna, tiedossa on että valitettavasti on kallis, voisi maalaisjärjellä luulla että merkkiliike tulisi vastaan kohtuuhinnalla takuuajankin jälkeen kun tietävät mikä juttu se on. Mutta eipä taida näin olla.

D4D oli pidennetty, mutta jos autos on jo 10 vuoden ikäinen ja yli 200tkm ajettu, niin ei korvata. Voithna sinä käydä Toyotalla kysymyssä, mutta näin itsellä.

Eräällä tavalla onnekkaita olleet ne joilla hajonnut jo ennen noita rajoja ja saaneet korjaukseen ilman.

Itsellä oli sen verran kiire, että ajoin vain lähes vuoden kun vuoti paisunnan ylivuodosta. Kun nestettä piti palauttaa kiertoon puoli litraa pari sadan kilometrin välein, niin korjautin.

Jos löytyy jokin edullinen, niin voin olla kiinnostunut myöhemmin.

Yli 30tkm vuoteen, niin ei enää montaakaan vuotta, kun seuraava korjaus voi olla tarpeen.

Olen nyt kymmenkunnasta paikasta kysellyt, ja varteenotettavat ovat vastanneet ettei halpaa keinoa ole jos korjaus tehdään kunnolla, koko moottori vege ja atomeiksi, hintaa tulee.