Jump to content

Avoin clubi  ·  25 members  ·  Free

Pohjois-Pohjanmaa

Kahvittelut/muut miitit 2019


emk67

Recommended Posts

Ai, tämä oli nuin monen mutkan takana, että tänne pystyy kirjottaan.. 😅 Mulla ois ainaki loma nyt tämän kuun vika ja ens kuun eka viikko, että sillon varmaan ois aika hyvin joutoaikaa tai paistella makkaraa. Mun puolesta vois paistella vaikka sitä makkaraaki, mutta oisko se sitte koiteli paikkana vai onko täsä muita semmosia joihin pääsee autolla nätisti?

Link to comment

Niin, mää oon tämän ja ens viikon lomalla, että on kyllä aikaa muuten, mutta 6. päivä pittää käyä EA-kurssilla niin sillon ei jouda.. Muuten ei taia suurempia esteitä olla. Toki huhtikuulla myöhemminkään ei mitään ihmeempiä menoja oo, että luulis joutavan.

Link to comment

Enskerralla lisää vaan porukkaa mukaan. Pitää vissiin alkaa ihan puhelimella soitteleen sitten. Enempikin ois tonne mahtunu. Vaikkakin hyvä päivä, niin muutakin porukkaa oli liikenteessä. Nuotiopaikalle piti tälläkertaa jonottaa.

Muokattu: , käyttäjä: emk67
Link to comment

Mulla jäi välistä, ku piti lähtä ajamaan serkkupoikien kesken tiukka taisto kartingmestaruudesta.. 🙈 Meinaako kukkaan mennä huomenna ruskoon pällisteleen vappuautoja? Ite aattelin pyhkästä aamusta Supralla siihen joksiki aikaa.

Link to comment
59 minuuttia sitten, TumppU kirjoitti:

Mulla jäi välistä, ku piti lähtä ajamaan serkkupoikien kesken tiukka taisto kartingmestaruudesta.. 🙈 Meinaako kukkaan mennä huomenna ruskoon pällisteleen vappuautoja? Ite aattelin pyhkästä aamusta Supralla siihen joksiki aikaa.

Näkee huomenna millanen ajokunto kelläkin on. Nyt fiilis aika finaalissa, et saatan tullakin. Oliko se mihin aikaan?

Link to comment
×
×
  • Luo uusi...