Jump to content
Peltsi

Uuden foorumin koekäyttöä ja testailua

Recommended Posts

7 tuntia sitten, Peltsi kirjoitti:

Ei onnistunut kännykällä

Kännykällä minä kyllä sen kokeilin. Olisko sitten jotain selainkohtaisia eroja O.o

14 minuuttia sitten, aFox kirjoitti:

Kännykällä minä kyllä sen kokeilin. Olisko sitten jotain selainkohtaisia eroja O.o

Täytyy testailla, mä kokeilin kombinaatiolla onetpus2, Android, Chrome

50 minuuttia sitten, Peltsi kirjoitti:

Täytyy testailla, mä kokeilin kombinaatiolla onetpus2, Android, Chrome

Mulla honor8, Android7, Chrome

13 minuuttia sitten, SrOne kirjoitti:

Mulla honor8, Android7, Chrome

Mulla Android 6 ja Boat Browser. Asetuksissa on "Desktop mode" mutta mobiilina kuitenkin näkyy.

Hep

1 minuutti sitten, emk67 kirjoitti:

Hep

Meinas räjähtää kaikki verisuonet päästä, ennenkuin luin papan ohjeet valkaista alue.

Kritisoidaan tähänkin. Aika suppeat alueet kirjautuessa. Pohjois-Suomi on laaja käsite. Mut siihen laitoin, ku esim. Pohjois-Pohjanmaata ei löytyny.

Ja kappas, jatkaa kirjotusta kai samaan paikkaan, ellei joku oo ehtiny kirjottaa väliin. Tai sitten vain en osaa.

Eiku 😂

Kritisointi on turhaa, huomioita tarvitaan. Juuri tästä syystä tämä on koekäytössä että saataisiin toimiva kokonaisuus

Pistetään tännekin nyt kun tuo copy-paste onnistuu ajoittain:

alkuvuodesta parsin yhden yrityksen jäsenrekisterin(tilitiedot, osoitteet ja muut tiedot) uuteen järjestelmään manuaalisesti, olikohan joku 2500 asiakasta...

jotain tietämystä siis kotisivuista ja muutenki tietokoneista on eli ihan noviisi en ole vaikka nörtiksi ei(ihan) voi kutsua, mutta osaan monasti pyytää apua jos tarvetta on konsultaatiota varten. Eli copy-paste vähintäänkin sujuu ja toki vaikeemmatkin jos vaan kunnon ohjeistuksen saa. Olen siis useamman vuoden toiminu muutaman yrityksen teknisenä-tukena(muutamia tunteja vuoteen) sekä päivätyössä kaikki kysyy multa jelppiä(jopa eräs IT-kaveri soittaa mulle aina suoraan jos aikoo tulla jotain koneita käpistelemään).

Lapsiperheellisenä duunarina toki perhe ja työ haittaa harrastusta, mutta kyllä niitä tunteja ajoittain irtoaa pidempiäkin rupeamia kerrallaan jos hyvä tahti löytyy.

eli mikäli on tarvetta talkooapuun niin eiköhän sitä vois jotain jelppiä tarjota tietotaidon puitteissa... tai vähän yli, pitäähän haasteita olla.

No tää uusien viestien näyttötyyli on aika kiva :)

Siis nyt tuli se epäkritiikki, suomalaiselta mieheltä 😮

28 minuuttia sitten, Proffa84 kirjoitti:

Pistetään tännekin nyt kun tuo copy-paste onnistuu ajoittain:

eli mikäli on tarvetta talkooapuun niin eiköhän sitä vois jotain jelppiä tarjota tietotaidon puitteissa... tai vähän yli, pitäähän haasteita olla.

Laitoin sulle vähän natsoja lisää. Tutkaile vaikka aluksi noiden vanhojen pääsivujen aineiston siirtoa tänne. Eli täällä ne kulkee "artikkelit" nimellä.

Enemmän tai vähemmän niinkuin foorumi viestin kirjoitus ja copy/paste toimii, kunhan pyöräyttää ensin lainatun tekstin notepadin kautta.

Samalla kun sitä harjoittelet niin saa tehdä lyhyen oppimäärän ohjeet muillekkin artikkelin luomisesta.

1 tunti sitten, Peltsi kirjoitti:

Laitoin sulle vähän natsoja lisää. Tutkaile vaikka aluksi noiden vanhojen pääsivujen aineiston siirtoa tänne. Eli täällä ne kulkee "artikkelit" nimellä.

Enemmän tai vähemmän niinkuin foorumi viestin kirjoitus ja copy/paste toimii, kunhan pyöräyttää ensin lainatun tekstin notepadin kautta.

Samalla kun sitä harjoittelet niin saa tehdä lyhyen oppimäärän ohjeet muillekkin artikkelin luomisesta.

Ettei ny olis tullu liikaa natsoja? 😁

Ei oikein kehtaa tehä mitään muutoksia jos(siis kun) on epävarma mitä halutaan ja varsinkin mitä ei haluta... eli joku vähän kohdistetumpi ohjeistus vaikka tyyliin: toi data tuolta copy-pasteetaan tonne 

ja vähän miten se tehään... tai juurikin, että meneekö tuolta "sisältö -> omat syötteet -> Luo uusi syöte" vai olenko ihan kujalla... eli ymmärrystä on, mutta ei mitään hajua mitä on tekemässä 😅

Eiköhän tuosta sitten voisi koittaa raapustaa tännekin jonkun ohjeen toki kun alkaa sisäistämään sivujen toimintaperiaatteen itse eka.

Eli ei kannata ajatella mua minään ammattilaisena vaan ennemminkin työhön opastettuna(oppineena) maallikkona 😂

8 minuuttia sitten, Ananias Rummukainen kirjoitti:

Tuolla ylhäällä on Fintoys.net ja siellä --> esittely.  Jäsenmaksu vanhassa tekstissä on 20

Elä lue niitä niin tarkkaan :D

Ne on vielä malliksi siellä, käytävä kaikki noi tekstit vielä läpi ja päivitettävä, kun vaan joutais tai ois halukkaita tekijöitä lisää ;)

1 tunti sitten, Ananias Rummukainen kirjoitti:

Kysyn vaan..

Meneekö minulla hyvin vai hyvin huonosti kun omassa profiilissa on Maine 0 ja Varoitukset samoin?O.o

Toistaiseksi. 😜

1 tunti sitten, Ananias Rummukainen kirjoitti:

Kysyn vaan..

Meneekö minulla hyvin vai hyvin huonosti kun omassa profiilissa on Maine 0 ja Varoitukset samoin?O.o

Älä yllytä... 😁

Täällä voi tosiaan antaa varoituksia ja määrätä bannia määräajaksi

1 minuutti sitten, Peltsi kirjoitti:

Älä yllytä... 😁

Täällä voi tosiaan antaa varoituksia ja määrätä bannia määräajaksi

👍 Piti kahtoa tarkkaan etten vaan keskaria valihe vahingossa. 🤣

On 19.12.2018 at 08.01, Peltsi kirjoitti:

Kritisointi on turhaa, huomioita tarvitaan. Juuri tästä syystä tämä on koekäytössä että saataisiin toimiva kokonaisuus

Nojoo, ehkä kritisointioli turha sana. Mut tarkoitin noita asuinalueita, jotka aFox kai jo korjannu. Siis kun pitää laittaa joku asuinalue kirjautuessa...

Unohin kokonaan minkä salasanan olen tänne laittanut joskus kun alettiin testaa tätä. Kirjauduin ulos enkä päässyt sisään 😂

Mutta ainakin tuli testattua salasanan palautus eli toimi hyvin kunhan tiesi oman sähköpostinsa 👍