Vinkkari 0 Posted February 20 Share Posted February 20 Morot. Tuli katsastuksessa hylsy, syynä joustintuen laakerointi välyksellinen, iskunvaimentajan yläpää. No täähän ei olis jossain toisessa autossa mikään homma, räikkä käteen ja pultti tiukalle, mutta onko tosiaan Versossa niin että koko iskari pitää pudottaa alas että pääsee mutteriin käsiksi? Paikallaan ollessa siihen rakoon ei mahdu edes hesarin sunnuntainumero. Quote Link to post
MaunoJokinen 288 Posted February 22 Share Posted February 22 Et sä saa tuota kiristettyä. Siellä on kuulallaakeri mennyt väljäksi. Uskosin että tuo on samalla tavalla kuin muissakin uudemmissa, että tuo ikkunan alla oleva muovi lähtee siitä suhteellisen helposti irti, jotta saa jousijalan yläpään ruuvit irrotetuksi. Koko isakritorin jousineen kaikkineen käteen, ja sitten joutuu ihan kaiken purkaan ihan niinkuin iskaria vaihtaessa, jotta saa tuon vaihdettua. Quote Link to post
MTi 125 Posted February 23 Share Posted February 23 11 tuntia sitten, MaunoJokinen kirjoitti: Et sä saa tuota kiristettyä. Siellä on kuulallaakeri mennyt väljäksi. Uskosin että tuo on samalla tavalla kuin muissakin uudemmissa, että tuo ikkunan alla oleva muovi lähtee siitä suhteellisen helposti irti, jotta saa jousijalan yläpään ruuvit irrotetuksi. Koko isakritorin jousineen kaikkineen käteen, ja sitten joutuu ihan kaiken purkaan ihan niinkuin iskaria vaihtaessa, jotta saa tuon vaihdettua. Liekkö riittää pelkkä muovin irrotus? Tai no, onhan tuossa Corollassa pikkusen pitempi nokka ku tuossa P9 Yariksessa. Jartsassa pitää irrottaa eka pyyhkijät, sitte se muovi ja sen alta vielä oli muistaakseni kymmenellä mutterilla / ruuvilla kiinni se tukipelti - tuon pellin irrotuksen jälkeen vasta pääsee käsiksi niihin iskarin yläpäihin kunnolla. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.