Pess1 3 Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 Painoin parkkiksella voimakkaasti poljinta ajatuksena että pitäähän paikoille antaa välillä liikettä. Sen jälkeen on pitänyt viikon välein nestettä lisäillä. Takaa ainakin paikat kuivia kun katsoin. Edestä luultavasti sitten vuotaa, onko satulan vuoto helppo havaita entä pääsylkän? Auto pitäisi katsastaakkin pian Autona -92 camry Quote Link to post
Forestman 32 Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 (edited) Oliko takana levyt vai rummut? Jos rummut niin vuotaa rummun sisään. Pääsylkän vuoto on yleensä sisäistä Edited December 19, 2020 by Forestman Quote Link to post
Pess1 3 Posted December 19, 2020 Author Share Posted December 19, 2020 3 tuntia sitten, Forestman kirjoitti: Oliko takana levyt vai rummut? Jos rummut niin vuotaa rummun sisään. Pääsylkän vuoto on yleensä sisäistä Eikös paine poljinta painettaessa suurempi eteen,että en usko taakse mitään tapahtuvan. Rummut on takana kyllä Quote Link to post
Forestman 32 Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Edessä kovempi paine joo. Mutta kyllä se takapääkin töihin osallistuu silti. Ja voihan se toki jarrutehostimen sisäänkin vuotaa nestettä pääsylkästä. Quote Link to post
MKTuning 113 Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Eikö se helpoin oo, kun polkee jarrua paikoillaan niin kauan, että tulee lätäkkö vuotokohdan alle? Quote Link to post
CamryPappa 57 Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Kun auto on Camry niin putket auton alla vahva epäilty. Ja jos kulkee muovirännissä niin vuotokaan ei heti näy. Quote Link to post
Pess1 3 Posted December 20, 2020 Author Share Posted December 20, 2020 4 tuntia sitten, CamryPappa kirjoitti: Kun auto on Camry niin putket auton alla vahva epäilty. Ja jos kulkee muovirännissä niin vuotokaan ei heti näy. Takapäähän putket uusittu, edestä taakse niitä pitkiä ei ole vaihdettu. Joo voihan ne pitkät putket olla jo vaihtokunnossa melkein jo 30v autosta. Quote Link to post
Pess1 3 Posted December 29, 2020 Author Share Posted December 29, 2020 On 20.12.2020 at 10.08, CamryPappa kirjoitti: Kun auto on Camry niin putket auton alla vahva epäilty. Ja jos kulkee muovirännissä niin vuotokaan ei heti näy. Juu oli putki, katastuksessa pomppasi. Valitettavasti just se vmäinen vaihdettava,pitkä edestä taakse. Toivottavasti ei ala bensaputket vuotamaan kun alkaa ropeltaa putkien kanssa.Paineen säätimen seutuvilta vuosi takaa. Myös alapallo oli väljä, tilasin molemmille puolille tarvikkeet 30€ alkuperäinen olisi ollut 80€. Kaippa tarvikkeetkin parivuotta menee. Quote Link to post
CamryPappa 57 Posted December 29, 2020 Share Posted December 29, 2020 En haluaisi olla pahanilman lintu, mutta kyllä ne alkaa Quote Link to post
Pess1 3 Posted December 29, 2020 Author Share Posted December 29, 2020 38 minuuttia sitten, CamryPappa kirjoitti: En haluaisi olla pahanilman lintu, mutta kyllä ne alkaa No juu, harvinainen hyvä yksilö kyseessä hyväkuntoinen pirssi. Että vähän yllätyksenä tuli toi jarruputkikin , akselipalkki oli kova ja helmat, oonhan mä sinne jo tovin ruikannu kotelosuojaa molempiin:d . Se vähän riippuu tekijästä miten ne bensat alkaa vuotaan, jos oikein voimalla repii. Vuotakoot sitten, niihin saa mukavasti kumiletkua edempään asti missä tervettä putkea niin yhdistää sinnepäin bensaputkessa välissä liitoksia saapi olla muttei jarruputkissa. Quote Link to post
Pess1 3 Posted December 29, 2020 Author Share Posted December 29, 2020 Mites noi tojotan akselipalkit, eikö saa hitsata jos puhki? Sen vuoksi varmaan romikselle paljon joutuu autoja. Tietty jos hitsaa,puhaltaa,maalaa niin katsuri ei tiedä ja ainakin cämryyn saa Amerikasta aika edukkaasti niitä. Pakko ehkäpä näin tojotamiehenäkin sanoa että kyllä esim Skoda octaviakin -96-01palkin tehnyt paremmin kun on paksumpaa metallia, mut sehän nyt ei taida multilink ollakaan se tuentatyyppi. Tojota tyypillisesti ruostuva auto monen mielestä, aina ollut erimieltä -92 jälkeen sinkkikopista mulla ainakin hyviä kokemuksia ei ole tarvinnut paikkailla, mut toki kun auto alkaa käydä museoikää niin yksilöitähän noi alkaa olemaan. Quote Link to post
aFox 73 Aktiivi Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Aiemmin sai hitsata joten pitää hyväksyä vanhat hitsaukset, hitsaa siis hyvissä ajoin ennen katsastusta. Sitähän se trafi haluaa että vanhat autot pitää paalata. Quote Link to post
CamryPappa 57 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 7 tuntia sitten, Pess1 kirjoitti: No juu, harvinainen hyvä yksilö kyseessä hyväkuntoinen pirssi. Että vähän yllätyksenä tuli toi jarruputkikin , akselipalkki oli kova ja helmat, oonhan mä sinne jo tovin ruikannu kotelosuojaa molempiin:d . Se vähän riippuu tekijästä miten ne bensat alkaa vuotaan, jos oikein voimalla repii. Vuotakoot sitten, niihin saa mukavasti kumiletkua edempään asti missä tervettä putkea niin yhdistää sinnepäin bensaputkessa välissä liitoksia saapi olla muttei jarruputkissa. Meinasin vaan kun meillä noita murheita oli jo reilu kymmeisen vuotta sitten, ja ne tuntjui osuvan muillakin samaan ikään. Quote Link to post
MKTuning 113 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 9 tuntia sitten, Pess1 kirjoitti: No juu, harvinainen hyvä yksilö kyseessä hyväkuntoinen pirssi. Että vähän yllätyksenä tuli toi jarruputkikin , akselipalkki oli kova ja helmat, oonhan mä sinne jo tovin ruikannu kotelosuojaa molempiin:d . Se vähän riippuu tekijästä miten ne bensat alkaa vuotaan, jos oikein voimalla repii. Vuotakoot sitten, niihin saa mukavasti kumiletkua edempään asti missä tervettä putkea niin yhdistää sinnepäin bensaputkessa välissä liitoksia saapi olla muttei jarruputkissa. Oon minä jarruputkia jatkanu, jättää vaan piiloon liitokset. Itseasiassa yhteen maasturiin tein uudet jatkamalla keskeltä, niin tuli vähemmän jatkoja, kun mitä alunperin oli tehtaan jäljiltä takapäässä... Quote Link to post
CamryPappa 57 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Oletko saanut ihan perusputkimasiinalla tehtyä auton alla laipat, kovaan orkkisputkeen? Quote Link to post
MKTuning 113 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 (edited) 1 tunti sitten, CamryPappa kirjoitti: Oletko saanut ihan perusputkimasiinalla tehtyä auton alla laipat, kovaan orkkisputkeen? saatavilla on jatkoliittimiä puserrushelmillä, ei vaadi putken pään muotoilua. https://www.tarvikemotti.com/https:/www.tarvikemotti.com/kauppa/jarruputken-jatko-ja-haarat/ Edited December 30, 2020 by MKTuning Quote Link to post
CamryPappa 57 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Katos vaan, ompas hieno keksintö Quote Link to post
Arto H 83 Aktiivi Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Joo noi jatko liittimet oli välillä laillisia mutta kieltivät kun uudistivat katsastus sääntöjä. Jatko kannattaa laittaa piiloon että ei setät huomaa konttorilla. Quote Link to post
Pess1 3 Posted January 13 Author Share Posted January 13 Putket cämryyn vaihdettu edestä taakse, ei kovinkaan paha rasti, takana piti hitsata muttereita paineensäätimeen että sai vanhat päät irti,siinä kului eniten aikaa ja hermoja. Bensalinjat oli hyvät ei alannut vuotamaan ja en niitä ronskisti kopeloinutkaan Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.