Jump to content

Jarrunestevuoto


Pess1

Recommended Posts

Painoin parkkiksella voimakkaasti poljinta ajatuksena että pitäähän paikoille antaa välillä liikettä. Sen jälkeen on pitänyt viikon välein nestettä lisäillä. Takaa ainakin paikat kuivia kun katsoin. Edestä luultavasti sitten vuotaa, onko satulan vuoto helppo havaita entä pääsylkän? Auto pitäisi katsastaakkin pian

Autona -92 camry

Link to post
3 tuntia sitten, Forestman kirjoitti:

Oliko takana levyt vai rummut? Jos rummut niin vuotaa rummun sisään. 

Pääsylkän vuoto on yleensä sisäistä

 

Eikös paine poljinta painettaessa suurempi eteen,että en usko taakse mitään tapahtuvan. Rummut on takana kyllä

Link to post
4 tuntia sitten, CamryPappa kirjoitti:

Kun auto on Camry niin putket auton alla vahva epäilty. Ja jos kulkee muovirännissä niin vuotokaan ei heti näy. 

Takapäähän putket uusittu, edestä taakse niitä pitkiä ei ole vaihdettu. Joo voihan ne pitkät putket olla jo vaihtokunnossa melkein jo 30v autosta.

Link to post
On 20.12.2020 at 10.08, CamryPappa kirjoitti:

Kun auto on Camry niin putket auton alla vahva epäilty. Ja jos kulkee muovirännissä niin vuotokaan ei heti näy. 

Juu oli putki, katastuksessa pomppasi. Valitettavasti just se vmäinen vaihdettava,pitkä edestä taakse. Toivottavasti ei ala bensaputket vuotamaan kun alkaa ropeltaa putkien kanssa.Paineen säätimen seutuvilta vuosi takaa. Myös alapallo oli väljä, tilasin molemmille puolille tarvikkeet 30€ alkuperäinen olisi ollut 80€. Kaippa tarvikkeetkin parivuotta menee. 

Link to post
38 minuuttia sitten, CamryPappa kirjoitti:

En haluaisi olla pahanilman lintu, mutta kyllä ne alkaa :$

No juu, harvinainen hyvä yksilö kyseessä hyväkuntoinen pirssi. Että vähän yllätyksenä tuli toi jarruputkikin , akselipalkki oli kova ja helmat, oonhan mä sinne jo tovin ruikannu kotelosuojaa  molempiin:d . Se vähän riippuu tekijästä miten ne bensat alkaa vuotaan, jos oikein voimalla repii. Vuotakoot sitten, niihin saa mukavasti kumiletkua  edempään asti missä tervettä putkea niin yhdistää sinnepäin bensaputkessa välissä liitoksia saapi olla muttei jarruputkissa. 

Link to post

Mites noi tojotan akselipalkit, eikö saa hitsata jos puhki? Sen vuoksi varmaan romikselle paljon joutuu autoja. Tietty jos hitsaa,puhaltaa,maalaa niin katsuri ei tiedä ja ainakin cämryyn saa Amerikasta aika edukkaasti niitä. Pakko ehkäpä näin tojotamiehenäkin sanoa että kyllä esim Skoda octaviakin -96-01palkin tehnyt paremmin kun on paksumpaa metallia, mut sehän nyt ei taida multilink ollakaan se tuentatyyppi. Tojota tyypillisesti ruostuva auto monen mielestä, aina ollut erimieltä -92 jälkeen sinkkikopista mulla ainakin hyviä kokemuksia ei ole tarvinnut paikkailla, mut toki kun auto alkaa käydä museoikää niin yksilöitähän noi alkaa olemaan.

Link to post

Aiemmin sai hitsata joten pitää hyväksyä vanhat hitsaukset, hitsaa siis hyvissä ajoin ennen katsastusta. Sitähän se trafi haluaa että vanhat autot pitää paalata.

Link to post
7 tuntia sitten, Pess1 kirjoitti:

No juu, harvinainen hyvä yksilö kyseessä hyväkuntoinen pirssi. Että vähän yllätyksenä tuli toi jarruputkikin , akselipalkki oli kova ja helmat, oonhan mä sinne jo tovin ruikannu kotelosuojaa  molempiin:d . Se vähän riippuu tekijästä miten ne bensat alkaa vuotaan, jos oikein voimalla repii. Vuotakoot sitten, niihin saa mukavasti kumiletkua  edempään asti missä tervettä putkea niin yhdistää sinnepäin bensaputkessa välissä liitoksia saapi olla muttei jarruputkissa. 

Meinasin vaan kun meillä noita murheita oli jo reilu kymmeisen vuotta sitten, ja ne tuntjui osuvan muillakin samaan ikään.

Link to post
9 tuntia sitten, Pess1 kirjoitti:

No juu, harvinainen hyvä yksilö kyseessä hyväkuntoinen pirssi. Että vähän yllätyksenä tuli toi jarruputkikin , akselipalkki oli kova ja helmat, oonhan mä sinne jo tovin ruikannu kotelosuojaa  molempiin:d . Se vähän riippuu tekijästä miten ne bensat alkaa vuotaan, jos oikein voimalla repii. Vuotakoot sitten, niihin saa mukavasti kumiletkua  edempään asti missä tervettä putkea niin yhdistää sinnepäin bensaputkessa välissä liitoksia saapi olla muttei jarruputkissa. 

Oon minä jarruputkia jatkanu, jättää vaan piiloon liitokset.

Itseasiassa yhteen maasturiin tein uudet jatkamalla keskeltä, niin tuli vähemmän jatkoja, kun mitä alunperin oli tehtaan jäljiltä takapäässä...

Link to post

Putket cämryyn vaihdettu edestä taakse, ei kovinkaan paha rasti, takana piti hitsata muttereita paineensäätimeen että sai vanhat päät irti,siinä kului eniten aikaa ja hermoja. Bensalinjat oli hyvät ei alannut vuotamaan ja en niitä ronskisti kopeloinutkaan

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...