Pess1 3 Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Olisi Jakopää huolto edessä Toyota camryyn 2.2 koneella. Tiedän miten ajoitus laitetaan ja muutenkin jakopäät aika tuttuja, mutta en ole ikinä avannut kampuran hammaspyörää,että Stefan saisi vaihdettua enkä myöskään nokkapyörää. Onko yleensä lujassa? Tarvii ulosvetimiä jonkinlaisia? S-sarjan koneesta kyse,niin katsii varmaan myös samalla tiivisteet uusia öljypumppuun, sehän tapahtuu aika nätisti vähän niinkuin vesipumppukin kiinni monella m6 pultilla. Siinähän oli kaksi tiivistettä toinen Stefa ja toinen muistaakseni o rengas tai paperitiiviste. Sieltä noi monesti vuotaa omassa yksilössä ei vielä ainakaan, eikä minun autot öljyä vuoda kun ajelen aivan tyystin valvoline maxlife öljyillä :) joskus varmaan 5-10v sitten olen ecarinan 3sfe öp tiivisteet vaihtanut, se kusi sieltä oikein kunnolla öljyä. Quote Link to post
MKTuning 111 Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Pyörät lähtee yleensä ihan sormin irti (toki peikkuksiakin on) Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.